Nőttek a Hyundai eladásai a fejlődő piacokon
A Hyundai csoport bejelentette, hogy az elmúlt hónapokban a Hyundai Motor és leányvállalata, a Kia Motors eladásai meredeken emelkedtek a fejlődő piacokon.
Miközben a két autógyártó Kínában és az Egyesült Államokban továbbra is azon igyekszik, hogy újra fellendítse zuhanó eladási darabszámait, az új és fejlődő piacokon mutatott növekvő értékesítési eredmények bíztatóak lehetnek számukra. A legfrissebb iparági források szerint április végéig a Hyundai csoport összesen 427 408 új autót tudott eladni a négy legnagyobb új piacon, Brazíliában, Oroszországban, Indiában és Mexikóban.
Ez a tavalyi, ugyanezen időszak alatt elért 371 213 darabnál 15,1 százalékkal jobb eredmény és jelentősen nagyobb, mint a globális piacon felmutatott 1,9 százalékos növekedés. Ezek a piacok ráadásul immár a globális eladások 18,4 százalékát jelentik, ami új rekord a csoport értékesítési történelmében. Iparági vélekedés szerint az ezen fejlődő piacokon elért eredmény döntő fontosságú lesz a Hyundai csoport idénre tervezett globális eredményének elérésében.
A Hyundai és a Kia márkák eladásai ezen a négy fontos fejlődő piacon évről évre növekednek, ahogyan az ezeken felépült gyárakban előbb Oroszországban (2011).Brazíliában (2012) és Mexikóban (2016)megindult a termelés és ezzel a 2010-es 709 ezer helyett 2017-ben már 1 212 ezer Hyundai vagy Kia került ezen piacokra. Ezzel együtt a 2010-ben még csak 9,4 százalékos piaci részesedésük 2017-re 14,2 százalékra növekedett, ami idén áprilisban érte el 14,8 százalékos csúcsát.
Amennyiben ez a tendencia a jövőben is így folytatódik, a Hyundai és a Kia ezen a négy piacon újabb rekordokat ér el eladási darabszámban és piaci részesedésben egyaránt. Arra is számítani lehet, hogy ennek segítségével elérhetik idénre kitűzött céljaikat, ami idén 7,55 millió autó eladása a világpiacon.
Forrás: businesskorea.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!