Újabb eladási rekordot ért el a Hyundai Európában


Folytatódik a Hyundai Motor sikerszériája Európában, ahol a rekordszintű féléves eredményt egy újabb sikeres negyedév követett.  

Az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) adatai szerint a Hyundai Motor  eladásai 2018-as év első kilenc hónapjában 7,1 százalékkal haladták meg a 2017-es eredményt. A vállalat összesen 425 854 autót értékesített 2018. január és szeptember között, amiből csak a harmadik negyedév során 134 ezer példány talált gazdára és ezzel a Hyundai európai történetében legjobb harmadik negyedévet teljesítették. 


Szeptemberben a Hyundai 4,2 százalékos növekedésével ráadásul a piaci trendeket is túlteljesítette – ami a valaha volt legjobb eredmény a vállalat számára. Július és szeptember között a piaci részesedés 3,5 százalék volt, ami megegyezik a vállalat háromnegyed éves teljesítményével. A pozitív eredmény tükrözi az új WLTP tanúsítványra zökkenőmentes átállást, ami semmilyen hatással nem volt a teljes Hyundai modellpaletta kínálatára. 


Az értékesítési növekedést a főbb termékeken végrehajtott frissítések is segítették – az elmúlt két év során a termékpaletta 90 százaléka kicserélődött. A Hyundai Kona 2017 végén történt bevezetése óta máris csaknem 60 ezer példányban kelt el, amivel az autó a Hyundai ötödik legjobban teljesítő modelljévé vált – és a vállalat a Kona további sikereire számít azzal, hogy nemrég megjelent az új dízel és a tisztán elektromos verzió is. A Hyundai i10, i20 és i30 modellek továbbra is nagy számban fogynak. Az új Tucson pedig különösen sikeres, a nemrég frissítésen átesett modell továbbra is a Hyundai legjobban fogyó terméke Európában.  


Az Ioniq modellcsaláddal, a Kona Electric-kel és az üzemanyagcellás hajtáslánccal készülő Nexoval a Hyundai minden más autógyártónál szélesebb körű villamosított modellkínálattal rendelkezik. Ezen modellek segítik a vállalatot abban, hogy megtartsa egyik vezető pozícióját az alacsony és zéró károsanyag-kibocsátású járművek területén. 


„A folyamatos termékújítási programunknak köszönhetően Európa legfiatalabb termékpalettáját állítottuk fel, amelynek segítségével még több vásárlót csábíthatunk a Hyundaihoz” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe alelnöke. „A WLTP tanúsítványra átállás előkészítésével biztosítottuk új autóink zökkenőmentes ellátását, amivel sikerült szeptemberben túlszárnyalnunk a piacot. Most pedig arra készülünk, hogy immár negyedik egymást követő évet is eladási rekorddal zárjuk.”

Forrás:  hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését