Bemutatták a valaha volt legszebb kínai Hyundai modellt
A Hyundai Motor kínai vegyesvállalata hivatalosan is bemutatta legújabb Lafesta modelljének szériagyártású változatát, amelyet elsősorban a sportos vonalvezetésű fiatal kínai vásárlók számára készítettek.
Az Ázsia legnagyobb gazdaságában stagnáló eladási eredmények fellendítése érdekében a Hyundai Motor bemutatta vadonatúj Lafesta modelljét, amely sportos kompakt limuzinként olyan fiatal kínai vásárlókat céloz meg, akik egyedi formatervvel rendelkező sportos autót szeretnének maguknak. A Hyundai helyi leányvállalataként a Beijing-Hyundai Motor a kínai Yantaiban tartotta az autó bemutatóját, ahol közel 600 vendég jelenlétében leplezték le az új modellt.
A Hyundai szerint a Lafesta modelljük tükrözi a fiatal kínai vásárlók igényeit és a vállalat biztos abban, hogy új modelljük kedvező vezetési tulajdonságai pozitív vásárlói visszajelzéseket teremt majd. Az Elantra méretű új limuzin hosszú motorházteteje a gyors repülőgépek orrát idézi, maga a formaterv pedig az első olyan Hyundai modell, ami a vállalat nemrég bejelentett „Érzéki Sportosság” formanyelve alapján született meg.
Az új formanyelv a belső térben is visszaköszön, ahol egy vadonatúj formatervezésű, sportosságot sugárzó, lendületesen megrajzolt műszerpultot alakítottak ki. A középkonzol tetejére most már régi ismerősként egy lebegő érintőkijelző került, a sportosságot pedig a csapott aljú kormánykerék mellett erősebb oldaltámasztású ülések és vörös betétek hangsúlyozzák tovább.
A modern fiatalok igényeit kielégítve a Hyundai a lehető legtöbb kapcsolódási és multimédiás technológiát belepakolták új modelljükbe, így a fedélzeti rendszer mesterséges intelligenciával rendelkező hangvezérléssel működtethető, a középső kijelző mérete 10,25 coll, de a vezetéstámogató rendszerek között is megtaláljuk a frontális ütközésjelzőt (FCW), a fejlett sávtartót (LKA), a hátsó keresztirányú forgalomfigyelőt (RCCW), a távolságtartó sebességszabályzót (SCC) és a körkörös parkolóradar-rendszert is.
A sportosság érzetéhez egy megfelelő erőforrás is szükséges, így a Lafesta motorterében egy 1.6 literes, turbófeltöltéses T-GDI dolgozik, amelynek teljesítménye 204 lóerő. Az autóhoz egy hétfokozatú duplakuplun gos 7DCT váltót jár alapáron. A vezetési élményt ezenfelül négyféle (ECO, COMFORT, SPORT és SMART) vezetési mód szolgálja, amelyek a motor és a váltó mellett a kormánymű és a felfüggesztés beállításait is módosítják.
A Hyundai az elmúlt időszakban számos olyan új modellel – a kompakt limuzinoktól a hobbiterepjárókig – bővítette típuspalettáját, amelyekkel igyekszik újra fellendíteni kínai eladási eredményeit. Erre nagy szüksége is volna, hiszen a Szöul és Peking közötti diplomáciai konfliktus kitörésekor a Hyundainak már öt autógyára üzemelt Kínában, ahol jelenleg évente mintegy 1,65 millió új autó készülhetne. A kínai eladások fellendítése mellett ezért a vállalat fontolgatja, hogy itt készült modelljeit más ázsiai piacokon is elérhetővé teszi.
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!