Kínában a Hyundai vevőszolgálatával a legelégedettebbek
Dél-Korea legnagyobb autógyártója, a Hyundai Motor megkapta a legjobb vevőszolgálatnak járó elismerést Kínában, amellyel idén is megőrizte ötödik éve tartó első helyezését.
A Kínai Minőségbiztosítási Szövetség nyilvánosságra hozta a Kínai Autógyártók Vásárlói Elégedettségi Indexének (CACSI) 2018-as eredményeit, amely szerint a Hyundai Motor helyi közös vállalataként működő Beijing-Hyundai Motor idén 79 ponttal az első helyen végzett, amivel együtt immár öt éve folyamatosan vezeti a karbantartási és szervizelégedettségi felmérést.
Ettől függetlenül a Beijing-Hyundai Motor négy modellje, az Elantra (ADc), a Sonata (CF), Sonata (NU) és a Tucson (TLc) saját kategóriájukban vezetik az általános vásárlói elégedettségi listákat. Az Elantra modell a 100 és 150 ezer jüan közötti áron kínált középkategóriás modellek között győzött, míg a Sonata idén augusztusig eladott összesen 448 529 darabjával immár négy éve folyamatosan vezeti a 250 ezer jüan alatti árkategóriájú közép- és nagyméretű limuzinok kategóriáját. ATucson hobbiterepjáró modell legújabb generációjának szintén sikerült megtartania három éve töretlen listavezető helyezését a középkategóriás SUV-ok 150 és 200 ezer jüan közötti kategóriájában.
A CACSI a leginkább hivatalosnak tekinthető vevőelégedettségi felmérés Kínában, amit a kínai kormányzat felügyelete alatt működő Kínai Minőségbiztosítási Szövetség végez. A szövetség különböző szektorokban, köztük ipari, műszaki cikkek és járművek körében kérdezi ki a vásárlókat, akik idén Kína 75 nagyvárosában 60 autómárka nagyjából 200 típusáról mondtak véleményt.
Forrás: pulsenews.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!