Koreában is bemutatták a Hyundai i30 N-Line változatát


A Hyundai Motor Koreában bemutatta az i30 kompakt 2019-es változatát, amelyhez már az európai változatokhoz hasonlóan szintén lehet N-Line csomagot kérni.

A Hyundai Motor még nyáron mutatta be az i30-ra épülő N-Line tuningcsomagját, amelyet azon vásárlók számára kínálnak, akik az alapnál dinamikusabb formatervet és sportosabb vezetési élményt szeretnének. Az i30 N-Line mostantól már nemcsak a márka európai, de a hazai, koreai kínálatban is megjelent, ahol annak ellenére árusítják, hogy ott a nagyteljesítményű  i30 N sportmodell nem kapható.


Az N-Line változat megjelenésében a nagyteljesítményű i30 N sportmodellre emlékeztet. Az N-Line ezért megkapta az eredetileg az N modellhez fejlesztett fekete betétes hűtőmaszkot viselő első lökhárítót, fekete betétes fényszórókat, vízszintes kombinált LED nappali menetfény/irányjelzőket, amelyekkel az autó megjelenése még dinamikusabbá vált. Hátul is jellegzetes a diffúzort is magában foglaló sportos lökhárító, amelyet dupla, kétoldalt kivezetett kipufogóvég egészít ki.   


A belső térben a kormánykeréken és a váltógombon megjelentek az N logók, amelyek a vörös varrásnak köszönhetően még exkluzívabbá teszik az utastér megjelenését. A sportos vezetési élményhez az i30 első üléseit kagylóülésekre cserélték, amelyeken szintén megjelentek az N emblémák, a hangulathoz a vörös cérnával varrott szövetek mellett a vörös színű biztonsági övek is jelentősen hozzájárulnak. 


A módosítások azonban nemcsak a látványra koncentrálódtak, de érintették az i30 technikáját is azért, hogy a vezetési élmény fokozható legyen. Ennek megfelelően a kormányzási érzet javítása érdekében változtattak a szervokormány áttételén, a gumikat pedig Michelin Pilot Sport 4 típusúakra cserélték. Továbbá növelték a féktárcsák méretét, a stabilitás javítása érdekében változtattak a felfüggesztés beállításain és a kipufogót is áthangolták.


Az Európában gyártott és forgalmazott N-Line modellekkel szemben a legnagyobb különbség, hogy az itt kapható 1,4-es T-GDI turbómotor mellett Koreában azzal az 1.6-os T-GDI motorral is kapható az i30 (és az N-Line), amely korábban az előző generációs i30 Turbo modellben is dolgozott. A 186 lóerős i30 N-Line 1.6 T-GDI a normál kivitelekkel ellentétben pedig már nemcsak hétfokozatú 7DCT váltóval, hanem hatfokozatú kézi váltóval is kapható Koreában.  

A Hyundai i30 N-Line 1.4 T-GDI változata 18,55 és 24,8 millió wonba (kb. 4,6 és 6,2 mFt) kerül, amelynek 8 colos érintőkijelzővel, navigációval, Blue Link és prémium JBL hangrendszerrel ellátott multimédiás rendszerét is frissítették. A csúcsváltozatot jelentő i30 N-Line 1.6 T-GDI ára 23,79 millió won (kb. 5,9 mFt) Dél-Koreában.  

Forrás: hmgjournal.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését