Ötcsillagosra tört a Hyundai Nexo


A Hyundai Motor vadonatúj Nexo üzemanyagcellás autója maximális, öt csillagos értékelést kapott a független Euro NCAP legutóbbi törésteszt-sorozatában.

A Hyundai második generációs üzemanyagcellás járműve az Euro NCAP négy kategóriájában is demonstrálta magas szintű aktív és passzív biztonsági védelmét. A kiterjedt biztonsági rendszereknek és nagyon merev karosszériának köszönhetően elért kiváló eredmény remekül megmutatja, hogyan védelmezi a Nexo az utasokat és a közlekedés többi résztvevőjét is. Ez az első olyan üzemanyagcellás modell, amelyet az Euro NCAP maximális öt csillaggal díjazott. 


„A Nexo Euro NCAP törésteszten elért ötcsillagos értékelése tovább erősíti a jövő mobilitásában betöltött iparágvezető szerepünket" – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingvezetője. „Mi nemcsak a jövő mobilitását igyekszünk úttörőként az utcára vinni, de autóink a legbiztonságosabbak között vannak. Az Euro NCAP értékelése bizonyítja azt az elkötelezettséget, amivel vásárlóink és más közlekedők számára a legmagasabb szintű biztonságot és innovatív mobilitási megoldásokat igyekszünk nyújtani."


Ahhoz, hogy a vadonatúj Hyundai Nexo megfeleljen a legmagasabb szintű európai biztonsági szabványoknak, az autót felszerelték a Hyundai legújabb SmartSense aktív biztonsági és vezetéstámogató rendszereivel. Ezek lényegesen csökkentik egy ütközés kockázatát és egyben növelik a kényelmet is.   


Az Euro NCAP szigorú teszteknek vetette alá a Hyundai gyalogosfelismerővel kiegészített frontális ütközésvédelmi rendszerét (FCA). Ez a számos további fejlett aktív biztonsági felszereléssel együtt figyelmezteti a vezetőt a vészhelyzetre és amennyiben szükséges, a fékeket is aktiválja. Az FCA rendszer az első radarok és kameraérzékelők adatait felhasználva három lépcsőben működik. Elsőként figyelmezteti a vezetőt, majd fékezéssel rásegít, végül pedig az ütközés elkerülése, illetve a sérülés minimalizálása érdekében maximális fékezést hajt végre.   


A fejlett sávtartó rendszer (LKA) szintén maximális pontszámot kapott az Euro NCAP értékelőitől. Ezt a korábbi sávtartó rendszert egy sávkövető funkcióval fejlesztették tovább, amely az adott sáv közepén tartja a járművet és egészen 150 km/órás sebességig figyelmezteti a vezetőt a biztonságot veszélyeztető mozdulatokra. 


A Hyundai autói az elmúlt években rendszeresen az Euro NCAP töréstesztjeinek egyik legjobb autói voltak. Többek között a Hyundai i30, a Kona, a Tucson, a Santa Fe és az Ioniq is a maximális ötcsillagos eredményt érték el a törésteszt-programban. A folyamatosan kiváló eredmények bizonyítják a Hyundai mérnökeinek hitelességét a biztonság és a megbízhatóság területén.    


Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei