A Hyundai i30 is megvillantotta új arcát


A kémfotósok legutóbb a Hyundai új, modellfrissített i30 modelljének nyomába eredtek, amely a hűtőrendszert teszteléséhez levetette és ezzel megmutatta frissített kinézetét. 

Ahogyan az a legújabb kémfotókból is látható, a Hyundai népszerű kompaktja teljesen új első kialakítást kap, amelyben a hűtőmaszkot teljesen átrajzolták és vízszintes pálcákat kapott szögletes betétekkel. A fényszórók szintén újnak tűnnek, a korábban már elcsípett modellen egy jellegzetes LED nappali menetfény futott körbe a lámpabúrán belül. 


A változtatások a lámpák alatt is folytatódnak, hiszen az autó sarkaihoz közel új, függőleges légbeömlők jelentek meg. Az összhatás alapvetően változatlanul ismerős, a légbeömlők mellett viszont hálószerű borítást (álcatakarást?) viselő külön lámpatestek is helyet kaptak, amelyek a képek alapján kanyarlámpa funkciót kaphattak. Mellettük pedig mintha az apró kerek ködlámpák is feltűnnének, ami szokatlanná teszi az összképet.  


A megújult Hyundai i30 prototípusa hátul akkora takaróálcát visel, ami alapján első rápillantásra akár egy kombi is megbújhatna alatta. A hátsó részen egyértelműen látszik, hogy a LED lámpatestek új belső rajzolatot kaptak. A ponyva alatt az is látszik, hogy a hátsó lökhárítókon a fényvisszaverő betétek új helyre költöztek, a tesztautó alul ráadásul egy sportos fekete betétet is visel.  


A kémfotósoknak ugyan eddig nem sikerült felvételt készíteniük az utastérről, ám az várhatóan a külsőnél kisebb mértékben fog változni. Ez nem véletlen, hiszen a mostani i30 volt az első olyan modell, amely megkapta a Hyundai új belső formanyelvét. Arra lehet számítani, hogy az anyagok jobbak, finomabbak lesznek és a kényelmi, biztonsági felszereltség tovább javul.  


Az új i30 motorkínálata továbbra is a jól bevált 1.4-es szívó és 1.0, valamint 1.4-es T-GDI benzinesből és az 1.6-os dízelmotor különböző teljesítményszintű változataiból áll majd. Habár a Kia testvérmárka bejelentette a Ceed kombi és az XCeed konnektorról tölthető hibridváltozatát, amely az Ioniq/Niro hajtásláncával akár 60 km körüli elektromos hatótávra képes, a most rendelkezésre álló információk szerint a Hyundainál ilyen változat nem készül, csupán a Tucsonhoz hasonlóan egy lágyhibrid akkumulátoros változat érkezhet. 

Forrás: carscoops.com

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését