Csapattársa világkupához segítené a Hyundai magyar pilótáját


Gabriele Tarquini egy interjúban legutóbb azt nyilatkozta, mindenben támogatni fogja Michelisz Norbit azért, hogy sikerüljön idén megnyernie a Túraautó-világkupát.

Habár a Turautó-világkupa jelenlegi birtokosa matematikailag még versenyben lehet az idei trófea megszerzésére is, Tarquini már más feladatot tart fontosnak idén. A cím hajszolása helyett az olasz pilóta mindenben támogatni kívánja a BRC Hyundai N Squadra Corse csapatban társát, Michelisz Norbit, aki a pontverseny éléről kezdheti meg a Japánban megrendezésre kerülő soron következő versenyhétvégét.    


„Túlságosan messze vagyok, így készen állok arra, hogy Norbit ahol lehet, mindenben támogassam” – mondja Tarquini. „Tavaly végig én vezettem a bajnokságot Norbi előtt, ám a különbség nagyon kicsi volt, kivéve a makaó második és harmadik versenyt, amikor látszott, hogy Norbi már nem lehet bajnok. De fantasztikus munkát végzett, sokat segített nekem, most pedig én is kész vagyok arra, hogy visszaadjam, amit tavaly ő tett értem.”

Amikor arról kérdezték, hogyan tud majd segíteni Hyundai-os kollégájának, Tarquini ennyit mondott: „Ő nagyon tapasztalt pilóta, így nincs szüksége rám a bajnoki címért folytatott küzdelemben, de a pályán ha előtte vagy mögötte olyan helyzetben vagyok, hogy segíthetem, mosolyogva megteszem. Megérdemli a címet, az biztos!”


Tarquini már a Kínában rendezett hétvége második versenyén csapattársát előreengedve bebizonyította, kész mindenre, amivel Michelisz Norbit tudja támogatni. És bár Norbi egyelőre vonakodva beszél bajnoki kilátásairól, nagyon szívesen veszi Tarquini segítségét. „Ha választanom kéne, ki legyen az, aki segít nekem ebben a helyzetben, akkor az Gabriele lenne a tapasztalata miatt” – mondja Norbi. „Örülök, hogy mellette lehetek, mert még mindig rengeteget tanulok tőle és nemcsak a vezetésről. Ha ezen a szinten versenyzel, néha bele kell törődnöd, hogy nem küzdhetsz a győzelemért. Makaóban tavaly nem én voltam a cím közelében, ezért mindent megtettem Gabriele-ért. Ő a csapattársam és emberként is kedvelem. Ez a csapat számára közös érdek.”      

Forrás: eurosport.com

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését