Villanyautókról tárgyaltak a Hyundai és az SK Innovation vezetői


A Samsung és az LG után a Hyundai Motor Group vezetője, Eui-sun Chung ezúttal az SK Innovation vezetőjével találkozott és ezzel kiterjesztette együttműködését a helyi akkugyártókkal, előkészítve ezzel egy stabil beszállítói lánc kialakítását.   

Dél-Korea legnagyobb autógyártójának vezetője az SK Innovation Seosanban található koreai akkugyártó üzemében találkozott Tae-won Chey-jel, a vállalat elnökével. Ez volt rövid időn belül Chung harmadik találkozója a koreai akkumulátorgyártó vállalatok vezetőivel, miután májusban a Samsungnál Jae-yong Lee-vel, majd júniusban Kwang-mo Koo-val, az LG Chem elnökével tárgyalt. Az LG Chem, a Samsung SDi és az SK innovation a villanyautó-akkumulátorpiac  10 lagnagyobb szereplője között van.   


A Hyundai Motor és az SK Innovation közleménye szerint a két vezető a villanyautó-üzletág együttműködéseiről tárgyalt és megosztották egymással a jövő akkutechnológiáról kialakult nézeteiket. A két fél megvitatta az együttműködést a következő generációs villanyautó akkumulátortechnológiákkal, az energiagazdálkodási chipekkel és az akkumulátor-szolgáltatásként működő platformmal kapcsolatban" – mondták egy közös nyilatkozatban.


A Hyundai-vezér Chung elmondta, hogy a találkozó az ért volt „jelentőségteljes”, mivel a két konglomerátum vezetője megosztotta egymással a jövő akkutechnológiájáról alkotott gondolatait. „A találkozó hasznos volt, mivel megosztottuk az új akkumulátor-technológiák irányáról alkotott gondolatainkat" – mondta Chung. „A Hyundai Motor Group tovább fogja bővíteni a együttműködését azokkal a vállalatokkal, amelyek a legkorszerűbb technológiákkal rendelkeznek." 


Az SK elnöke, Chey szerint az együttműködés nemcsak az SK és a Hyundai, hanem a koreai nemzetgazdaság számára is hasznos lesz. „Az együttműködés nemcsak a két csoport, hanem a koreai gazdaság fejlődéséhez is hozzájárul majd, mivel a Hyundai Motor és a Kia Motors növelni tudja jelenlétét a jövő mobilitási iparában" – mondta Chey. „Bölcsességünk összevonásával számíthatunk arra, hogy megelőzéssel reagálhatunk a koronavírus utáni korszak változásaira és továbbra is társadalmi és gazdasági értéket teremthetünk."


A Hyundai Motor és az akkumulátorgyártók közötti megbeszélések sorozata abban az időben jött létre, amikor a villanyautók egyre nagyobb piaci részesedést szereznek az autópiacon és a közeljövőben várhatóan felváltják a hagyományos belsőégésű motorokkal szerelt járműveket. A Hyundai Motor számára sürgőssé vált szoros kapcsolatuk fenntartása az LG-vel, a Samsung-gal és az SK-val, mivel a Tesla egyre inkább növeli vezető szerepét a villanyautó-gyártók körében.


Az SK Innovation a Hyundai egyik legfontosabb akkumulátor-beszállítója, mivel az akkumulátorgyártót elsőként választották ki arra, hogy akkucsomagját a Hyundai jövőben bemutatkozó, kifejezetten villanyautók számára fejlesztett E-GMP padlólemezre épülő elektromos modelljeibe építsék.


Az SK Innovation üzemében tett látogatásuk során a Hyundai Motor elnöke és más felsővezetők megtekintették az akkumulátorcellák gyártósorát. A 2012-ben alapított Seosan üzem évente 4,7 gigawatt-órányi akkumulátort képes előállítani. A Hyundai Motor Group az SK Innovation akkumulátorát a csoport plug-in hibrid járműveiben, a Hyundai Ioniq és a Niro mellett a tisztán elektromos Soul modellekbe építi be. .


Miután 2011-ben bemutatta első villanyautóját, a Hyundai Motor Group több mint 280 ezer autó eladásával a legmagasabb szintű villanyautó-gyártók közé verekedte fel magát. Az EV Sales piacelemző szerint a Hyundai és a Kia 24 116 darab villanyautót értékesítettek az idei év első negyedében, amivel a negyedik helyen állnak a Tesla 88,400, a Renault-Nissan-Mitsubishi Szövetség 39,355 és a Volkswagen 33,846 darabos eladási darabszámai mögött. .


Ahhoz, hogy a villanyautó-piac vezető szereplőjévé váljon, a Hyundai Motor Group az E-GMP padlólemezben hisz, amelyet kizárólag jövőbeli villanyautóihoz fejlesztettek ki és 800 Voltos rendszere kétszer akkora, mint a legtöbb mai villanyautóé. A Hyundai korábban már bejelentette, hogy 44 környezetbarát, köztük 23 villanyautót tervez bemutatni 2025-re, amikor évente már 1 millió elektromos autó eladását tűzte ki célul. 

Forrás: koreatimes.co.kr

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését