Indiába is megérkezett a vadonatúj Hyundai i20

Amíg Európában már az év elején bemutatták a Hyundai vadonatúj i20 kisautóját, addig az alig módosított, ám elődjénél fejlettebb és tisztább indiai változat premierjével egészen mostanáig vártak.

A Hyundai Motor India november elején végre bemutatta a régen várt i20 kisautó legújabb generációját, amely India egyik legnépszerűbb szegmensében, a prémium kompakt kisautók között teszi még magasabbra a lécet. Elődje, a szegmensében piacvezető az Elite i20 utódjaként a teljesen megújult modell új formatervével, bőséges opciós listájával és tisztább motorjaival igyekszik folytatni azt az utat, amelyen elődei 2008 óta járnak.

A Hyundai i20 indiai változata formailag nem tér el jelentősen az Európában, így már Magyarországon is elérhető változatoktól. A frontrész a szélesre húzott hatszögletű hűtőmaszkjával, a fényszórók és a lökhárítóba integrált háromszögletű fészekben ülő ködlámpák is ugyanúgy festenek, ahogyan oldalról a Z alakú hátsó lámpák kiterjesztése is teljesen azonos az európai kivitelekkel. Mindössze a külső kilincsek krómozása jelent némi eltérést, valamint az indiai változat rövidebbre faragott lökhárítók miatt 4 méternél 5 mm-rel rövidebbre sikerült. 

A belső térben az indiai változatokba is ugyanazt a műszerpultot illesztették, mint amit már korábban láttunk. Az új i20 Indiában is elérhető digitális műszercsoporttal, ennek rajzolata azonban teljesen már, mint amit az európai modellek kaptak. Ezzel együtt a felszereltség is jelentősen javult, a Blue Link rendszer mellett többek között hat légzsák, 10,25 collos középső érintőkijelző, indukciós telefontöltő, hangulatfények és napfénytető is elérhető az autóhoz. 

Az új modellel az i20 motorkínálata is kibővült. Az alap továbbra is az 1.2 literes, ötfokozatú kézi váltóval 83 lóerős teljesítménnyel, míg CVT fokozatmentes váltóval ugyanez a verzió 88 lóerős is lehet. Aki viszont ennél többre vágyik, az mostantól akár az 1.0 literes, háromhengeres T-GDI turbómotort is választhatja, 120 lóerős teljesítménnyel, amihez iMT kézi váltó vagy 7 fokozatú DCT váltó is társítható. A harmadik opció egy 1.5 literes dízelmotor, kereken 100 lóerővel és hatfokozatú manuális váltóval. 

Az új i20 1.2 literes Magna belépőváltozata Indiában 680 ezer rúpiába (kb. 2,8 mFt) kerül, míg a legdrágább 1.0 T-GDI Asta (O) verzió 1 118 ezer rúpiába (kb. 4,6 mFt) kerül.  

Forrás: autocarindia.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését