Nehéz küzdelemmel ért véget a Hyundai WTCR szezonja

A 2020-as WTCR Túraautó Világkupa idei szezonzárójára visszatért a Motorland Aragón versenypályára, ahol a Hyundai Motorsport i30 N TCR versenycsapatai újabb nehézségekkel néztek szembe. 

Mivel a WTCR mezőnye az idényzáróra visszatért a MotorLand Aragón versenypályára, mindkét csapat abban reménykedett, hogy javítani tud az előző Race of Spain versenyhétvége teljesítményén. A BRC Hyundai N LUKOIL Squadra Corse mindkét versenyzője bejutott az első tízbe, ám ezt a versenyeken már nem sikerült olyan jól kamatoztatni.

A WTCR 2019-es világbajnoka, Michelisz Norbert autója leállt az első verseny rajtrácsán, amivel az utolsó helyre esett vissza. Sikerült ugyan némi pozíciót visszanyernie, ám így sem tudott pontszerző helyet szereznie. A magyar versenyző a második futam első soros rajtrácsa ellenére csak az ötödik helyen ért célba, amit a harmadik verseny hetedik helye követett. „Próbáltam minden tőlem telhetőt megtenni, izgalmas csatákban vettem részt, és bár boldog vagyok, hogy néhány pontot szereztem a hétvégén, nagyon szerettem volna dobogón állni” – mondta Norbi.

Csapattársa, Gabriele  Tarquini az első futamon a 15. helyen lépte át a célvonalat, ám a második futam felvezető körében máris problémákba ütközött. A csapat úgy döntött, hogy a boxban turbót cserél a harmadik versenyre, ahol az olasz pilóta a 13. helyen tudott végezni. „Ez a hétvége ugyanolyan nehéz volt, mint a többi, amelyek ebben a szezonban voltak" – ismerte el Tarquini. „Majdnem utolsóként végeztem a harmadik versenyen és fontolóra vettük az autó leállítását, de aztán az autó jobb lett, és sikerült pontokon végezzek."

Az Engstler Hyundai N Liqui Moly Racing Team már az időmérőn is botladozott, amelynek eredményeként mindkét autójuk a rajtrács hátsó feléről kezdte a versenyeket. Luca Engstler ennek ellenére három pontszerző finist tudott megszerezni. „A jó hír az, hogy tudtam pontokat szerezni a versenyeken, miközben csak egy darabban akartam hazahozni az autót, de az is biztos, hogy szerettünk volna feljebb jutni" – mondta Engtler.

Csapattársa, Mitchell Cheah nem élvezte a korábbi pályaélmény előnyeit, mivel korábban nem versenyzett a MotorLand Aragón pályáján. Az akciódús események közepén ragadt és szoros kapcsolatba került a tapasztalt vetélytársakkal, így 13. helyezésével néhány pontot szerzett a második futamon. „Nagyon magával ragadó volt itt lenni a WTCR-ben. Voltak hullámvölgyeim a hétvégén, de nagyon élveztem az egészet. Hálás vagyok a csapatnak és a Hyundai Motorsportnak, hogy alkalmam nyílt versenyezni ezekkel a világklasszis pilótákkal” – mondta Cheah.

Forrás: motorsport.hyundai.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei