A Hyundai fejlesztői kiállításával segíti beszállítói fejlődését


A Hyundai Motor a vállalat Namyang kutató-fejlesztőközpontjában évente megrendezésre kerülő fejlesztői rendezvényén igyekszik megosztani saját növekedését partnereivel.

A koreai Gyeonggi tartomány Hwaseong városának központjában immáron 12. alkalommal megrendezésre került fesztivál a Hyundai szerint egy olyan fórum, ahol a legújabb autóipari technológiákat és trendeket mutatják be, a résztvevők azokat elemzik és megosztják ezzel kapcsolatos meglátásaikat.

Összesen mintegy 45 új autóipari technológia – köztük a Hyundai Motor elsődleges és másodlagos beszállítói által kifejlesztett 22 szabadalmaztatott technológia – került kiállításra ezen a rendezvényen. A Hyundai partnereként a helyi SL vállalat bemutathatta a világ legkisebb és leginkább energiatakarékos LED fényszóróját.  

A Hyundai emellett közel száz autót állított ki, amelyek némelyikét részben szétszedtek, vagy kettévágtak, hogy az érdeklődők megvizsgálhassák azok motorjait vagy részegységeit. Az idei K+F Motor Show alkalmával a látogatók többek között egy Hyundai Sonata Plug-in Hybrid modell félbevágott karosszériáján keresztül tekinthették meg az autó főbb jellegzetességeit. De a kiállításon nemcsak a saját, hanem az olyan konkurens márkákat is szemügyre vehették, mint a Mercedes-Benz, Audi, Toyota, Volkswagen termékei.


A rendezvény bemutatóján a résztvevők megtapasztalhatták az autonóm vezetési technológiákat, többek között az automatikus vészfékrendszert, valamint a továbbfejlesztett automata parkoló- és egyéb vezetéstámogató rendszereket is.

Az autógyártó további célja, hogy a beszállítókat összehozva megvitassák a legújabb autótechnológiai trendeket és felismerjék azon technológiákat, amelyek kifejlesztésükkel kiemelkedően sikeresekké váltak.

„Felismerve azt, hogy a növekedést részegység-gyártóinkkal megosztása kulcsfontosságú vállalatunk sikerességéhez, a Hyundai folyamatosan együtt dolgozik és segíti partnereink globális üzleteit” – mondta a vállalat fejlesztési részlegének egyik képviselője. Hozzátette, a Hyundai azzal is támogatja üzleti partnereit, hogy konzultációt biztosítanak számukra, részesedést kapnak vadonatúj technológiáikért, valamint adatokat biztosítanak a globális autózás trendjeiről és a hozzájuk kapcsolódó szabadalmakról.  

„Folyamatos erőfeszítéseink eredményeként közvetlen beszállítóink éves átlagos értékesítési eredményeit sikerült 10,2 százalékkal növelni” – mondta a tisztviselő. 


A Hyundai 10,6 milliárd won (9,3 millió dollár) befektetésével két alvállalkozójával, a KB Autotech és az Inzi Controls vállalatokkal közösen fejlesztette ki saját olajmelegítő rendszerét. Ez az először az új Elantrába beépítésre kerülő alkatrész egy nyomásszabályozó szelep beiktatásával javítja a motor kenését. Ezen kutatói együttműködés révén a Hyundai és két partnere összesen öt szabadalmat tudott benyújtani. Ez a technológia nemcsak azért fontos, mert a Hyundai így gazdaságosabban működő autókat készíthet, de ezzel összefüggésben mindkét beszállítója éves szinten egyenként 10-10 milliárd won bevételhez jut.
 
A Hyundai Motor Group, vagyis a Hyundai Motor és a Kia Motors Dél-Korea két legnagyobb autógyártó vállalataként közvetlenül 390 beszállítójával áll kapcsolatban, ezen fő beszállítók pedig további 5 ezer vállalkozást foglalkoztatnak alvállalkozóként. 

Forrás: koreaherald.commk.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei