Csúcson a Hyundai eladások Európában
A Hyundai Motor értékesítési eredménye soha nem látott
szintre emelkedtek Európában, amit elsősorban a Tucson iránti hatalmas keresletnek
köszönhet a márka.
A Hyundai Motor fennállásának legjobb hónapját zárhatta
szeptemberben. A koreai autógyártó az elmúlt hónapban összesen 49 555 darab
új autót tudott értékesíteni, amely 9,8 százalékkal magasabb, mint egy évvel
korábban, ráadásul ez az eredmény meghaladja a korábbi márciusban felállított
48 215 darabos rekordot is. A vállalat piaci részesedése ezzel 3,6 százalékra ugrott az elmúlt hónapban. Az ACEA által kiadott friss adatokból az is kiderül, az év első kilenc hónapjában a Hyundai sikeresen megőrizte 3,3 százalékos piaci részesedését: januártól szeptemberig összesen 355 423 darab új gépkocsit értékesítettek a kontinensen.
A kiváló szeptemberi értékesítési eredmény leginkább a márka
új hobbiterepjárójának köszönhető, amelyet júniustól fokozatosan vezettek be
Európa piacaira, a Tucson szeptember elejétől pedig már a magyar piacon is
elérhető. Az új modell értékesítési darabszámai hatványozottan emelkedtek a
bemutatót követő hónapokban: júliusban 2 309, augusztusban 3 350 darab
után szeptemberben már 9 309 darabot sikerült értékesíteni a kontinensen.
Számos egyéb említésre méltó eredménye mellett ez volt szeptember legkeresettebb Hyundai modellje, továbbá az első számú szabadidőjármű a teljes németországi piacon, derül ki a Kraftfahrt-Bundesamt ( KBA) jelentéséből. Az új modellre már korábban elkezdhették leadni a megrendeléseket a reménybeli ügyfelek; a mai napig 61 000 darab Tucsonra érkezett be megrendelés: ilyen rövid idő alatt egyetlen más Hyundai modell sem ért el ilyen sikereket még Európában.
Számos egyéb említésre méltó eredménye mellett ez volt szeptember legkeresettebb Hyundai modellje, továbbá az első számú szabadidőjármű a teljes németországi piacon, derül ki a Kraftfahrt-Bundesamt ( KBA) jelentéséből. Az új modellre már korábban elkezdhették leadni a megrendeléseket a reménybeli ügyfelek; a mai napig 61 000 darab Tucsonra érkezett be megrendelés: ilyen rövid idő alatt egyetlen más Hyundai modell sem ért el ilyen sikereket még Európában.
Amennyiben a Tucson eredményéhez a kifutó, de még készleten
lévő ix35 modellt is hozzászámítjuk, összesen 12 915 darab fogyott a
Hyundai kompakt crossoveréből. Ez több mint negyedével, 27 százalékkal több,
mint amennyit 2014 szeptemberében sikerült a modellből értékesíteni.
A Hyundai más, kifejezetten Európára szabott modelljei is
jelentős mértékben hozzájárultak a rekorderedményhez. A Törökországban készülő
i10 miniből 10 053, míg a Csehországból származó i30 modellből 14 478
darabot értékesítettek a Hyundai márkakereskedések idén szeptemberben.
„Ahogy egyre fejlődik az európai piac, úgy tartunk lépést a növekedéssel, köszönhetően az új modelljeink egyre szélesebb kínálata iránt mutatkozó, fokozott érdeklődésnek.” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. „A vadonatúj Tucson fantasztikus fogadtatása is jól mutatja, mennyire vonzónak találják az európai vásárlók a Hyundai márkát.”
„Ahogy egyre fejlődik az európai piac, úgy tartunk lépést a növekedéssel, köszönhetően az új modelljeink egyre szélesebb kínálata iránt mutatkozó, fokozott érdeklődésnek.” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója. „A vadonatúj Tucson fantasztikus fogadtatása is jól mutatja, mennyire vonzónak találják az európai vásárlók a Hyundai márkát.”
Forrás: yonhapnews.co.kr, Hyundai Hungary
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!