A Hyundai a világ 39. legnagyobb márkája


Az Interbrand nemzetközi márkaelemző cég legfrissebb értékelése szerint a Hyundai Motor egy hellyel előrelépve immár a világ 39. legnagyobb vállalata.  

A Hyundai Motor márkaértéke az elmúlt egy év alatt 8,5 százalékkal 11,3 milliárd dollárra emelkedett, amellyel a vállalat a hetedik legnagyobb autógyártóvá vált. Az elmúlt egy évtized során a Hyundai márkaértéke több mint 7 milliárd dollárral emelkedett, amelynek révén összesen 36 helyet előrelépve immár a bolygó legnagyobb márkanevei között szerepel.   

Az elmúlt évtizedben átalakult, a márkát támogató találékony és érzelmi marketingmunka eredményeként a Hyundai Motor jelentős mértékben fellendítette a vásárlók érdeklődését a márka iránt. A kultúra, sport, társadalmi felelősségvállalás és az új, kiváló minőségű termékek által teremtett márkaprofillal a Hyundai világszerte növelte gondoskodását a vásárlóiról.  

„A Hyundai a rendkívül versengő környezet ellenére a termékek és márkaterek figyelemreméltó finomítása révén növelni tudta globális jelenlétét” – mondta elismerően Mike Rocha, az Interbrand Globális Márkaérték Értékelési Igazgatója. „A Hyundai Motor minden lehetőséget kihasználó, különleges vásárlói élmény biztosítása iránti folyamatos elkötelezettsége segítségével valóban egyedi márkaként jelenik meg a világ számos autópiacán.”


„2015-re Modern Prémium márkairányzatunk jóval láthatóbbá vált, amelyet a jövőben még több izgalmas kezdeményezés követ majd” – mondja Won Hong Cho, a Hyundai Motor marketingvezetője. „A jövőbe tekintve a mobilitás a mobilitás újraértelmezésének központi szereplőjeként látjuk magunkat, amelynek szívében az emberiességet formájuk. Ahhoz, hogy ezt elérjük, megfogadtuk, hogy valóban gondoskodó vállalattá válunk és nemcsak azok számára, akiknek autóinkat készítjük, de azok számára is, akik szeretik, amit a márka képvisel.”

Az ügyfelek teljes megelégedését célzó gondoskodó megközelítésre összpontosítva, a Hyundai Motor nemrég digitalizálta az értékesítés folyamatát és az ügyfelek felé új kommunikációs utakat fedez fel azért, hogy életük értékes társa legyen. A formás, prémium minőségű járművek kifejezik a márka Modern Prémium irányzatát, míg az új Globális Kereskedőtér (GDSI) biztosítja azt a márkaélményt, amely a vásárlói utazás minden szakaszában maximálisan elkíséri az ügyfelet.  


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei