A Hyundai a világ 39. legnagyobb márkája
Az Interbrand nemzetközi márkaelemző cég legfrissebb értékelése szerint a Hyundai Motor egy hellyel előrelépve immár a világ 39. legnagyobb vállalata.
A Hyundai Motor márkaértéke az elmúlt egy év alatt 8,5
százalékkal 11,3 milliárd dollárra emelkedett, amellyel a vállalat a hetedik
legnagyobb autógyártóvá vált. Az elmúlt egy évtized során a Hyundai márkaértéke
több mint 7 milliárd dollárral emelkedett, amelynek révén összesen 36 helyet
előrelépve immár a bolygó legnagyobb márkanevei között szerepel.
Az elmúlt évtizedben átalakult, a márkát támogató találékony
és érzelmi marketingmunka eredményeként a Hyundai Motor jelentős mértékben
fellendítette a vásárlók érdeklődését a márka iránt. A kultúra, sport,
társadalmi felelősségvállalás és az új, kiváló minőségű termékek által
teremtett márkaprofillal a Hyundai világszerte növelte gondoskodását a
vásárlóiról.
„A Hyundai a rendkívül versengő környezet ellenére a
termékek és márkaterek figyelemreméltó finomítása révén növelni tudta globális
jelenlétét” – mondta elismerően Mike Rocha, az Interbrand Globális Márkaérték
Értékelési Igazgatója. „A Hyundai Motor minden lehetőséget kihasználó, különleges
vásárlói élmény biztosítása iránti folyamatos elkötelezettsége segítségével
valóban egyedi márkaként jelenik meg a világ számos autópiacán.”
„2015-re Modern Prémium márkairányzatunk jóval láthatóbbá
vált, amelyet a jövőben még több izgalmas kezdeményezés követ majd” – mondja Won
Hong Cho, a Hyundai Motor marketingvezetője. „A jövőbe tekintve a mobilitás a
mobilitás újraértelmezésének központi szereplőjeként látjuk magunkat, amelynek
szívében az emberiességet formájuk. Ahhoz, hogy ezt elérjük, megfogadtuk, hogy valóban
gondoskodó vállalattá válunk és nemcsak azok számára, akiknek autóinkat készítjük,
de azok számára is, akik szeretik, amit a márka képvisel.”
Az ügyfelek teljes megelégedését célzó gondoskodó
megközelítésre összpontosítva, a Hyundai Motor nemrég digitalizálta az
értékesítés folyamatát és az ügyfelek felé új kommunikációs utakat fedez fel
azért, hogy életük értékes társa legyen. A formás, prémium minőségű járművek
kifejezik a márka Modern Prémium irányzatát, míg az új Globális Kereskedőtér
(GDSI) biztosítja azt a márkaélményt, amely a vásárlói utazás minden
szakaszában maximálisan elkíséri az ügyfelet.
Forrás: globalpr.hyundai.com