Hárommillió Hyundai került a Közel-Keletre
A Hyundai nemrég szállította ki a Közel-Keletre hárommilliomodik autóját, amely eredményre különböző promóciós akciókkal is figyelmet.
A Hyundai Motor bejelentette, hogy októberben különböző kedvezményeket
és különleges ajánlatokat kínál közel-keleti ügyfelei részére azért, hogy
méltóképpen megünnepelje a régióban értékesített eddigi hárommillió autóját. Az
autógyártó Kuvaitban, Libanonban és Szaúd-Arábiában is 5 ezer dolláros
kedvezményt kínál azon vásárlók számára, akik régebbi autójukat egy vadonatúj
Hyundaira cserélik. Ezen kívül a régióban most először vezetik be az 5 év vagy 100 ezer kilométeres garanciát.
Dél-Korea vezető autógyártója közel-keleti szállítmányai az
elmúlt hónapban lépték át a hárommilliós darabszámot, 39 évvel azután, hogy a
vállalat 1976-ban 40 darab Hyundai Ponyt küldött Bahreinbe. A régióba exportált
járművek darabszáma 32 évvel később, 2008-ban érte el az egymilliót, míg a
további egymillió darabhoz csak 4 évre volt szükség. 2012 után három évvel
pedig már a hárommilliós határt is átlépte a régióba irányuló kivitel.
A Hyundai Motor manapság 18 modelljét exportálja a régió 15
országában, többek között Szaúd-Arábiában, az Egyesült Arab Emirátusokban,
Izraelben, Ománban, Szíriában és Jordániában. A koreai vállalat augusztusban
14,2 százalékos piaci részesedésével a második helyen áll a japán Toyota Motor
mögött.
„A hárommilliós darabszám átlépése jelképezi azt az erőt, amit a márka, annak széles választékának minősége és értéke képvisel. Az egyre növekvő számú eladásoknál semmi sem mutatja erősebben azt a bizalmat, amit vásárlóink mutatnak felénk és termékeink iránt” – mondta Jin (James) Kim, a Hyundai Afrika és Közel-Kelet régiójának vezetője. „Ez a siker egyúttal forgalmazóink sikere is, akik páratlan építményeket és vásárlói szolgáltatásokat fejlesztettek ki és az új garanciával verhetetlen ajánlatot kínálnak a régióban.”
A Hyundai Motor legnagyobb vásárlója s térségben jelenleg Szaúd-Arábia,
ahol a vállalat három, egymástól teljesen elkülönült forgalmazója eddig összesen 1,2 millió Hyundai modellt értékesítettek. Ezt Jordánia, majd az Egyesült Arab Emirátusok és Omán követ.
„A hárommilliós darabszám átlépése jelképezi azt az erőt, amit a márka, annak széles választékának minősége és értéke képvisel. Az egyre növekvő számú eladásoknál semmi sem mutatja erősebben azt a bizalmat, amit vásárlóink mutatnak felénk és termékeink iránt” – mondta Jin (James) Kim, a Hyundai Afrika és Közel-Kelet régiójának vezetője. „Ez a siker egyúttal forgalmazóink sikere is, akik páratlan építményeket és vásárlói szolgáltatásokat fejlesztettek ki és az új garanciával verhetetlen ajánlatot kínálnak a régióban.”
A Hyundai legnépszerűbb modellje az Accent volt a régióban,
amelyből 694 ezret adtak el, ezt követi az Elantra 666 ezres, a Sonata 309
ezres, a Tucson 243 ezres és a Santa Fe 197 ezres eredményével. A régió
autópiacát jelenleg a terepjárók és a luxuslimuzinok uralják, amelyek iránt
folyamatosan növekszik a kereslet.
A koreai márka éves értékesítési mennyisége 2012-ben lépte
túl a 300 ezres éves darabszámot, amit 2013-ban és 2014-ben is túlteljesített. 2015
első félévében viszont már 168 878 darab Hyundai kelt el, ami egy minden
eddiginél erősebb éves forgalmat vetít előre. Különösen azért, mert az év
további részében több kulcsfontosságú modell érkezik a piacra. már bemutatták
az új Tucson generációt, amit a vadonatúj Sonata Hybrid követ és teljesen új
kategóriában érkezik a Creta, amelyekkel méltóképpen folytatódhat a Hyundai
közel-keleti sikertörténete.