Készül a Hyundai i20 ráncfelvarrása


Indiában kapták lencsevégre a Hyundai i20 helyi változatának egyik álcázott példányát, amely új első-hátsó kialakítással és hibrid hajtással igyekszik továbbra is friss maradni.   

A világpiacon jelenleg kapható Hyundai i20 modellek első fotói szinte teljesen egy időben, 2014 augusztusában jelentek meg, majd Indiában Elite i20 néven szinte azonnal be is vezették a piacra, Európában pedig a helyi török gyártás beindulása után, októbertől került a kereskedésekhez. Ennek lassan három éve, így éppen itt az ideje annak, hogy a népszerű kisautó némi fazonigazításon essen át. 


Most először sikerült lefotózni a Hyundai i20 frissített indiai változatát Chennai külvárosában, ahol egy sor olyan álcázott új modell vette körül, mint a szintén idén bemutatásra kerülő új generációs Verna. Ahogyan a képek alapján látszik, az új i20 első kialakítása a mostaninál jobban illeszkedik a Hyundai legújabb kialakításához, így a Grand i10 és a most megjelent Xcent modellekhez hasonlóan az autó frontrészén eltűnik a kettéosztott hűtőrácsozat és azt a korábbinál nagyobb hatszögletű hűtőmaszk határozza meg, amelynek oldalán természetesen megjelenik a márkára jellemző kaszkád ív is. Ezzel együtt a fényszórók is átalakulnak, a hűtőmaszk felőli belső oldalon eltűnik az eddigi törésvonal és a lámpatest egésze az Elantrához hasonlóan kissé ívesebb lett, miközben a lökhárító alsó traktusa a ködlámpafészkekkel együtt is átalakult.  


Ahogyan az lenni szokott, az autó karosszériájának oldalnézete egyáltalán nem változik, csupán az új könnyűfém keréktárcsák alapján lehet felismerni a frissített változatot. Érdekes módon amíg az új hűtőmaszkot csupán jellegzetes álcamatricázással próbálták elrejteni, addig az új i20 hátsó kialakítását vastag takaróponyvával fedték le. Ez arra utalhat, hogy a hátsó még az első kialakításnál is többet változhat, ahol minimum új rajzolatú hátsó lámpatestekre, átalakított lökhárítókra számíthatunk. 


Az Indiában forgalmazott Elite i20 várhatóan ugyanazokkal az erőforrásokkal lesz kapható mint eddig, ám az 1,2-es benzines és 1,4-es benzines és dízelmotoros kivitelek mellett elképzelhető, hogy megjelenik az Európában már forgalmazott háromhengeres 1,0 T-GDI turbómotor, amely 100 és 120 lóerős teljesítményszinttel rendelkezhet. Ezeken túlmenően a pletykák szerint az új modellben a Verna és a Creta modellekkel együtt akár lágyhibrid változat is megjelenhet Indiában.  

A frissített Hyundai Elite i20 várhatóan jövőre, a 2018-as Auto Expon tarthatja premierjét Új-Delhiben. Fontos azonban megjegyezni, hogy ez az indiai változat, az i10-hez hasonlóan könnyen elképzelhető, hogy a frissített i20 európai kivitelének kialakítása a helyi igényeknek megfelelően némileg eltér majd az Indiában forgalmazott modellétől.  

Forrás:autocarindia.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei