Megkezdte működését a Hyundai saját bankja


A Hyundai minőségileg kíván továbbfejlődni Németországban, amelyben a Hyundai Capital Bank Europe finanszírozási szolgáltatásai nagyon fontos szerepet játszik. 

Az újonnan alapított Hyundai Capital Bank Europe GmbH idén április 1-től Hyundai Finance néven immár saját pénzügyi szolgáltatást kínál a Hyundai márka modelljeit választó magán- és céges vásárlói számára. A Hyundai Finance a klasszikuspénzügyi  termékekkel, a hitel- a lízing-, és a biztosítási ügyleteket kínálja ügyfelei számára. A konszernbank által kínált termékeket a Hyundai Motor Deutschlanddal közösen alakították ki úgy, hogy azok kifejezetten a Hyundai márkakereskedések igényeihez igazodnak. 

„Legnagyobb ázsiai autógyártóként már komolyan vehető versenytársakká váltunk a német piacon” – mondta Markus Schrick, a Hyundai Motor Deutschland ügyvezetője. „A vásárlók igényeire szabott saját pénzügyi szolgáltatások a vásárlói kötődés növelésének fontos eszközei. A Hyundai Finance partnerünkkel közösen a jövőben is konzekvensen azon dolgozunk, hogy az eddigi sikeres utunkat folytassuk és fenntartható növekedést érjünk el.” 


A két vállalat együttműködésével a koreai márka sikereit célzottan tudják tovább növelni azzal, hogy az importőr és a bank közös üzenetet fogalmaz meg.  Amíg a Hyundai Motor Deutschland eddig különböző független pénzügyi szolgáltatok termékeit kínálta, addig a HCBE célzottan tudja az eladásokat támogatni. 

„És mindezt úgy, hogy gyártói bankként ügyfeleinknek olyan előnyöket tudunk kínálni, mint márkához fűződő szakértelem és a korlátlan vevőorientáció” – mondja Christian Schmitz, a HCBE igazgatója. „A márkafüggetlen pénzügyi szolgáltatóktól eltérően mi az exkluzív pénzügyi megoldásokat helyezzük előtérbe.”    


Ennek egyik példája a magánvásárlók számára kínált finanszírozási termékek – ez egy olyan piaci szegmens, ahol a Hyundai Motor Deutschland  különösen erős: 2016-ban a forgalomba helyezések 54 százaléka ebből a szegmensből került ki és ez idén is várhatóan ilyen magas szinten fog mozogni. Éppen a magánvásárlók azok, akik számára az autószalonokban kínált finanszírozási szolgáltatás döntő tényező lehet egy autóvásárlás során. 

„A márkaspecifikus pénzügyi szolgáltatások egyszerűen többet tudnak kínálni” – mondja Robert Genz, a HCBE ügyvezetője. „Például nagyon sok Hyundai ügyfél így magasabb felszereltséggel rendelheti meg autóját, mert ez a Hyundai Finance jóvoltából a jövőben könnyebb lesz.”   

Az autóiparban tevékenykedő bankok között végzett reprezentatív kutatás 2016-ban kimutatta, hogy a gépjármű-finanszírozási bankok ügyfeleinek 40 százaléka rendszerint magasabb felszereltségű modellt választ, míg majdnem minden ötödik ügyfél inkább a következő nagyobb modellt részesíti előnyben.   


„Manapság az autóvásárlók számára nem az autó ára, hanem a  havonta fizetendő részlet összege áll a középpontban” – mondja Christian Schmitz. „Gyártói bankként ezért mobilitási termékeket fejlesztünk, amelyeket a gyártó, a kereskedő és a pénzügyi szolgáltató közreműködésével alakítunk ki.” 

Teljes jogú engedéllyel rendelkező bankként a HCBE szolgáltatási portfólióját rugalmasan és korlátozások nélkül fejlesztheti és alakíthatja. Így a bank a klasszikus termékkínálat mellett még ebben az évben közvetlen direkt-banki ajánlatokkal és betétgyűjtéssel is megjelenik a piacon. 

Forrás: hyundai.news

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei