A Hyundai és a Maroon 5 bemutatják a Foci-vébére készült márkahimnuszt
A Hyundai Motor a többszörös Grammy díjas Maroon 5 zenekarral közösen elkészítette Bob Marley egyik ikonikus számának átdolgozását, amivel a Hyundai okostechnológiáit kommunikálja vásárlói felé a Labdarúgó-világbajnokság ideje alatt.
A 2018-as Labdarúgó-világbajnokság fő támogatójaként a Hyundai Motor a Maroon 5 zenekarral együttműködve átdolgozta Bob Marley & The Wailers ikonikus „Three Little Birds” dalát. Ezzel a dallal és a hozzá készített kisfilmekkel a Hyundai okotechnológiáit fogja reklámozni, amelyekkel a vásárlók gondjaikat elfeledve élvezhetik pozitív vezetési élményeiket az autóban és azon kívül.
Az új kampány elsőként a 2018-as oroszországi FIFA Labdarúgó-világbajnokság ideje alatt egy új televíziós hirdetési kampánnyal veszi kezdetét. Emellett Joseph Kahn Grammy-díjas rendező irányításával egy videoklipet is készítettek, amelyben a Hyundai vadonatúj üzemanyagcellás Nexo modelljei is feltűnik.
A Hyundai okostechnológiáit bemutató és a 2018-as FIFA Labdarúgó-világbajnokság alatt sugárzott televíziós hirdetésben a zenekar a focistadion parkolójában énekli a Three Little Birds című dalt. A reklámban bemutatják többek között az automata vészfékező rendszert, amely elkerüli az ütközést egy busszal, míg a Biztonsági Kiszállássegéd automatikusan zárva tartja a hátsó ajtót, hogy az utasok biztonságos helyzetben tudják elhagyni a járművet.
Az autógyártók egyre több biztonságtechnikai felszerelést építenek be autóikba azért, hogy még kényelmesebbé tegyék a vezetést. A Hyundai ezen változások felhívására 2018-ra egy új kampányba fogott, amelyben kommunikálja a márka üzenetét.
A videoklip egy reggae irányította világban játszódik, ahol bemutatkozik a Maroon 5 lelkivilága. A banda sziluettjét természetes anyagokból, fából, kövekből, tollakból és ékszerekből rakták össze, akiket férfi és női táncosok fognak közre és ezzel energiát visznek a videóba. Aztán a táncosok teste a hyudnai Nexo üzemanyagcellás modelljeinek több száz apró darabjaira hullik szét, amelyek a zene ritmusára mozognak, mielőtt a fényszórók fényével a fekete háttérre vetítenék saját formájukat.
„Bob Marley a zenetörténelem egyik legkiemelkedőbb művésze, ő valóban egy zseni, ígymi nagyon örültünk neki, hogy lehetőséget kaptunk arra, hogy a Hyundai új kampányához feldolgozhattuk a „Three Little Birds” dalát” – mondta a Maroon 5 együttes.
„A Hyundainak már hosszú történelme van a labdarúgás világában, hiszen 1999 óta a FIFA büszke támogatója” – mondta Monsoo Kim, a Hyundai Motor marketingrészlegének vezetője. „A Hyundai véget nem érő erőfeszítése a márka megítélésének emelése érdekében a jövőben okos és még innovatívabb lesz. A 2018-as FIFA Labdarúgó-világbajnokságra a Maroon 5 Three Little Birds modern átdolgozásával elmondja az embereknek, hogy felejtsék el aggodalmaikat és ezzel tükrözik a márka új ’A Hyundai létezése minőségi idővel tölti fel a hétköznapokat’ kampányát, ami arról tájékoztatja a vásárlókat, hogy biztonságuk gondtalan utazásuk érdekében használják okos technológiáinkat.”
Forrás: hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!