Csaknem ezer autót adott a Hyundai csoport a focivébére


Két héttel a Labdarúgó-világbajnokság kezdete előtt az esemény fő támogatójaként a Hyundai csoport az esemény zökkenőmentes lebonyolításához összesen 954 autót adott át a FIFA szervezetének.

A Hyundai csoport két márkája, a Hyundai Motor 530, míg a Kia Motors 424 autó átadásával támogatja az idén Oroszországban megrendezésre kerülő FIFA Labdarúgó-világbajnokság megrendezését. Az átadási ceremóniára a moszkvai Luzhniki stadionban került sor, ahol Oroszország és Szaúd-Arábia válogatottja játssza a világbajnokság nyitómérkőzését, illetve július 15-én itt kerül sor a döntőre is.   


A 954 darabos járműflotta - amelyben a Hyundai Santa Fe, Tucson és Starex mdellek mellett a Kia K9, Sorento, Sportage és Ceed modeljei is megtalálhatóak - a nemzeti válogatottakat, képviselőket, hivatalos személyeket, delegációkat és fontos VIP személyeket szállítják majd a bajnokság alatt.  

Az átadási ceremónián részt vett Jay Neuhaus, a FIFA Marketing Szállítási és Vendéglátási vezetője, Eduardo Solis, a FIFA Együttműködési és Promóciós vezetője, Alekszej Sorokin, a FIFa Helyi Szervezőbizottságának elnök-vezérigazgatója és a focilegenda Nemanja Vidic, a Manchester United, a Szpartak Moszkva és a szerb nemzeti válogatott játékosa is.   


„Büszkék vagyunk arra, hogy a FIFA társaiként ismét támogathatjuk a 2018-as FIFA Világkupát, a világ legnagyobb nemzetközi sportbajnokságát” – mondta Minsoo Kim, a Hyundai Motor marketingvezetője. „A szállítás egy ilyen rendezvény egyik fontos eleme. A FIFA Világkupa hivatalos autós támogatójaként elkötelezetten támogatjuk a rendezvény szervezőit az események lebonyolításában, pont úgy, ahogyan különleges és kedvező Hyundai tulajdonosi élményekkel ügyfeleinkről is gondoskodunk világszerte.” 

„A 2018-as FIFA Világkupa már küszöbön áll, amely világszerte a focirajongók millióinak egyik legfontosabb globális eseménye” – tette hozzá Jeong Won-jeong, a Kia Motors Russia elnöke. „Nagyon izgatottak vagyunk azért, mert sikeressé tehetjük a 2018-as FIFA Világkupát és kíváncsian várjuk, hogy a fő rendezvények kapcsán közelebb hozzuk az embereket a Kia márkához.”


„A Hyundai Motor már 1999 óta hivatalos partnerünk és nagyon hálásak vagyunk azért, hogy egy minőségi flottát szállítottak nekünk az idei oroszországi FIFA Világkupára” – mondta Jean-Francois Pathy, a FIFA Marketingszolgáltatásainak vezetője. „A Hyundai Motor fontos szerepet tölt be az események sikeres lebonyolításában. A járművei a rendezvények zökkenőmentes lebonyolítását biztosítják és lehetőséget nyújtanak számunkra a játékosok, a média és a hivatalos személyek szállítására a bajnokság során. A FIFA és a Hyundai Motor is osztozik a labdarúgás szenvedélyében, mi pedig készen állunk arra, hogy ezen csodálatos játék izgalmait a világ szurkolói számára közvetítsük.”   

A Hyundai Motor és a FIFA ugyanakkor bemutatták a 2018-as bajnokság nemzeti csapatait szállító buszokat is, amelyekre a szurkolók által legjobbnak ítélt buzdító szlogenek kerültek fel. A FIFa digitális platformjain futott „Légy ott a Hyundai-jal” verseny során minden egyes szlogent a szurkolók által beküldött nagyjából 160 ezer javaslat alapján 3,45 millió szavazattal választották ki a nyertes szlogeneket. Az egyedülálló élmény részeként a 32 szlogen nyertesek a nemzeti csapatuk buszával utazhatnak együtt a meccsnapon és élőben szurkolhatnak csapatuknak a helyszínen.  


A Kia és a FIFA szintén számos lehetőséget kínál a focirajongók számára, hogy a „Juss be a játékba” elnevezésű kampány keretében részt vegyenek a bajnokságon. A Kia többek között egy életre szóló élményt kíván adni a világ minden tájáról érkező 64 gyereknek azzal, hogy a FIFA Világkupa meccseinek „Hivatalos Meccslabda Hordozói” lehetnek.  

Forrás: fifa.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei