A Hyundai a német Hertha labdarúgócsapat globális partnere lett


A Hyundai egy többéves megállapodást kötött a Hertha BSC-vel, melynek értelmében a Hyundai lesz a klub új globális autóipari partnere és a 2018/19-es szezontól kezdve a Hyundai logója felkerül az összes Hertha BSC mezre.

Habár már eddig is erősen megvetette lábát a futball területén, ez az első alkalom, hogy a Hyundai ilyen jellegű partnerségi megállapodást kötött egy elsőosztályú német klubcsapattal. Az angol Premier League-ben játszó Chelsea FC és a La Liga-ban érdekelt Atlético Madrid után a Hertha BSC lesz a harmadik európai top csapat, amellyel az autógyártó partnerségre lép az idén nyáron. 

A partnerség ideje alatt a Hyundai szorosan együtt fog működni a Hertha BSC-vel a mobilitás megkönnyítse érdekében, valamint, hogy a labdarúgást még elérhetőbbé tegye a klub szurkolói számára, számos szurkolóközpontú kezdeményezésen keresztül. 

A Hyundai nemcsak a Hertha BSC mezein lesz majd látható, hanem a klub pálya szélén futó LED-es reklámfelületein és a vendéglátói márkatámogatók között is meg fog jelenni a hazai meccseken. A megállapodás lehetővé teszi, hogy (reklámcélból) igénybe vegyék a férfi elsőszámú csapat tehetségeit, valamint média- és digitális tartalmi jogokat is biztosít. A vállalat jelentős számú autót is a klub rendelkezéséré bocsát, hogy ezzel is támogassák a klub működését valamint, hogy bemutassák a Hyundai modellválasztékát. 


Legutóbbi bejelentésével a Hyundai tovább bővíti hosszú ideje fennálló jelenlétét a legmagasabb szintű labdarúgásban, miután már 20 éve vállal részt nemzeti és nemzetközi versenyekben.

 „A Hertha BSC egy nagyon sikeres klub, amely kihívásokat kereső szellemiséggel és szenvedélyes szurkolótáborral rendelkezik, és amely jól illeszkedik a Hyundai törekvéseihez” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe Marketingért és Termékekért felelős Alelnöke. „Az új együttműködésnek köszönhetően lehetőségünk nyílik tovább növelni jelenlétünket szurkolók milliói között Németországban és világszerte egyaránt, valamint lehetővé teszi számunkra, hogy új lehetőségeket teremtsünk a Hertha BSC szurkolói és a vásárlók számára a szezon ideje alatt. Egy ilyen partnerség Németországban történő kiépítése nagyon is illeszkedik a Hyundai törekvéseibe, mivel eddig is igen jelentős volt az üzleti jelenlétünk ebben az országban, többek között itt találhatók tervező-, K+F valamint motorsport létesítményeink illetve értékesítési és marketing irodáink.”

 „Nagyon örülünk ennek az új partnerségnek és büszkék vagyunk arra, hogy a Hertha BSC a Hyundai európai szponzorációs stratégiájának a részese lehet az elkövetkezendő években, olyan topcsapatok mellett, mint a Chelsea FC és az Atlético Madrid” – mondta Ingo Schiller, a Hertha BSC ügyvezetője. 


A Hyundai 1999 óta a FIFA Top partnere, 2017-ig 18 éven át volt az UEFA elkötelezett támogatója és továbbra is kiemelt részt vállal a nemzeti válogatottak, valamint egyéni klubcsapatok támogatásában több országban: Franciaországban az Olympique Lyonnais, a következő szezontól az Egyesült Királyságban a Chelsea FC, Spanyolországban pedig az Atlético de Madrid támogatója lesz.

Egyéb tevékenységei mellett, a márka többek között Németországban hozta létre a Hyundai Motor Europe központját, a Hyundai Motor Europe Műszaki Központját, a Hyundai Európai Tervezőközpontját, a Hyundai Motorsport globális központját, valamint itt, a világhírű nürburgringi pálya mellett alakította ki saját tesztközpontját.

Forrás: Hyundai Hungary

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei