Negyedik éve a legjobb negyvenben a Hyundai márkaértéke
Az Interbrand globális márkaelemző cég legfrissebb jelentése szerint a Hyundai Motor ismét a világ legértékesebb vállalatai közé került azzal, hogy a márka értéke a tavalyinál is magasabbra emelkedett.
A Hyundai Motor márkaértéke három százalékot emelkedett, így a vállalat értéke mára eléri a 13,5 milliárd dollárt. Ezzel az eredménnyel a Hyundai immár negyedik éve folyamatosan sikerrel pozicionálta magát a világ 40 legértékesebb márkaneve közé. A Hyundai márkanév idén a különösen nehéz piaci környezetben a világ 36. legértékesebb márkája lett.
"A Hyundai Motor egy innovatív és kreatív márka, amely folyamatosan olyan új járműfunkciókat fejleszt és épít be autóiba, amelyeket a vásárlók elvárnak, ezért nagyon örülünk annak, hogy a vállalat márkaértéke évről évre folyamatosan növekszik" - mondta Wonhong Cho, a Hyundai Motor marketingvezetője. "Az autóipar legújabb fejlesztései, a villamosítás,konnektivitás és az autonóm vezetéstechnológia hatalmas lehetőséget jelentenek a Hyundainak, hogy a globális mobilitás jövőjét irányítsa."
A Hyundai Motor idén megtartotta az autógyártók közötti hatodik helyezését, amit egy olyan exponenciális mértékű növekedés előzőtt meg, amelynek eredményeként a márka értéke 2005 után megnégyszereződött.
"A Hyundai márkaértékének folyamatos növekedése a vállalat jövő mobilitási kezdeményezéseinek, valamint a márka erősségének folyamatos fejlesztésének eredménye" - mondta Mike Roche, az Interbrand márkaértékelő globális vezetője. "A fejlett üzemanyagcellás technológiára épített Nexo bemutatása, valamint az új nagyteljesítményű N márka elindítása bemutatja a Hyundai technológiai képességeit és megteremtik a Hyundai márka differenciált pozícióját. Azok a márkák, amelyek valóban internalizálják értékeiket és gyorsan reagálnak a piac változásaira, mindig növelik üzletéi értékeiket."
A Hyundai Motor számos jelentős autóipari mérföldkövet ért el az elmúlt időszakban, többek között bemutatták a világ első dedikáltan üzemanyagcellás hobbiterepjárót, a Nexot. A Hyundai környezetbarát kínálatában az Ioniq mellett idén megérkezett a vadonatúj Kona Electric , amelyek a vállalat jövő mobilitásában betöltött úttörő szerepét hangsúlyozzák ki. Ezekkel az előremutató modellekkel a Hyundai a környezetkímélő modellek legszélesebb választékát kínálja az autóiparban.
A Hyundai továbbra is az új technológiai innovációk fejlesztésére koncentrál azért, hogy a vállalat jövőbeli mobilitási vízióját mihamarabb elérje. Ennek része az Ioniq Projekt kutatás és az olyan külső partnerekkel folytatott nyílt innovációs együttműködés, mint a Cisco, Baidu és a Soundhound. Ezeket a vállalat azokkal a stratégiai befektetésekkel kombinálja, mint a villamosítás, az okos autók, a robotok és a mesterséges intelligencia, valamint a jövő energiaforrásai.
Forrás: hyundai.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!