Dél-Koreában már kapható a Hyundai Palisade


A Los Angelesi Autószalont követően a Hyundai Motor még az év vége előtt hazai piacán is bemutatta vadonatúj Palisade nagyterepjáróját, amelynek indulóára némileg több, mint a kisebb Santa Fé modellnek. 

A Hyundai Motor Dél-Koreában megkezdte a Palisade nagyterepjáró értékesítését, amely modelltől a gyártó azt várja, hogy az Egyesült Államokban is fellendítse a márka eladási eredményeit, amikor az exportpiacok között jövőre elsőként bemutatkozik.  A vásárlók az utóbbi években gyors ütemben a hobbiterepjárók felé fordultak, amely súlyosan érintette a Hyundait és annak limuzinokra támaszkodó modellkínálatát. 


A Hyundai ezért idén új terepjárókat, köztük a teljesen megújult Santa Fét is bemutatta, ám a márka eladásai a közel stagnáló amerikai autópiacon így is 1,6 százalékkal estek vissza. Az Egyesült Államokban, illetve emellett Kínában is gyenge értékesítési eredmény következtében a Hyundai előreláthatólag idén már ötödik alkalommal is kénytelen lesz profitcsökkenést elszenvedni.   


Dél-Koreában a Palisade terepjáró indulóára 36,22 millió koreai von (kb. 9,1 mFt), amivel csak kicsit drágább, mint a kisebb Santa Fe. „Úgy gondolom, az új modell versenyképes ára miatt jól fog fogyni Dél-Koreában, bár minden bizonnyal a Santa Fétől is el fog csábítani vásárlókat” – mondta Seam Kim, a Dengbu Securities autóipari elemzője. A Hyundai egyelőre nem közölte a nyolcszemélyes, három üléssoros Palisade amerikai árazását, amely az amerikai piacon elsősorban a Toyota Highlander és a Ford Explorer modellek riválisa lesz.  


A Palisade a Hyundai legnagyobb terepjárójaként a Santa Fe nagyobbik, Maxcruz (Európában Grand Santa Fe) néven árusított modellváltozatát váltotta le. Ezzel a lépéssel az autógyártó végre túllendülhet gyenge szereplésén a nagyterepjárók szegmensében, ahol a csekély érdeklődés miatt a Veracruz gyártását 2013-ban abbahagyták. Az új modellekkel a Hyundai globálisan terepjáró-kínálata a tavalyi kettő helyett jövőre hatra emelkedik, ráadásul a Hyundai prémium Genesis luxusmárkája jövőre szintén egy új terepjáróval bővíti kínálatát.   


Koreában a Hyundai egy nagyszabású marketingkampányt indított a Palisade modell bevezetésére, amely a legnagyobb nyomatott újságokban közzétett egész oldalas hirdetések és a koreai BTS zenekar támogatása mellett a koreai Találkozások című tévédrámában történő megjelenést is tartalmazza.   

Forrás: reuters.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését