Neuville szerint a Hyundainak fejlődnie kell


Thierry Neuville, a Hyundai Motorsport WRC csapatának vezető pilótája nemrég úgy nyilatkozott, hogy a Hyundainak feltétlenül fejlődnie kell ahhoz, hogy jövőre esélye legyen a bajnok Toyota csapatával szemben. 

A 2018-as Rali-világbajnokságot a bajnok Sebastien Ogier mögött második, ezüstérmes helyen záró Thierry Neuville nemrég nem fogta vissza a csapat menedzsmentjével szemben megfogalmazott kritikáit, ugyanis úgy érezte, a csapattársak nem megfelelően támogatják az idei év során. „Biztos vagyok benne, hogy ha nem tudunk sebességben és teljesítményben fejlődni, jövőre sem lesz esélyünk a Toyotával és Tanakkal szemben” – mondja Neuville. „Fejlődésre van szükségünk és azt is meglátjuk, hogy általános, vagy csak egyetlen területre koncentrált fejlesztésre van-e ahhoz szükség, hogy az autó gyorsabb legyen.” 


Egyelőre a Hyundai jövő évre vonatkozó versenyzői listája rejtély, de várhatóan nem sokáig, hiszen a teljes csapat Koreába utazott, hogy értékeljék a Hyundai Motorsport 2018-as WRC szereplését. Neuville azonban ennek ellenére elmondta, függetlenül attól, hogy mellette kik vesznek részt a Hyundai többi autójában, 2019-ben jobb eredményeket kell elérniük. 


Neuville ugyanis az egyetlen olyan Hyundai pilóta, aki csapattársa, Hayden Paddon 2016-os Argentin-ralin elért győzelme után ralit tudott nyerni – de ezek a győzelmek sem voltak elegendőek ahhoz, hogy megszerezzék a bajnoki címet. „Az idő nagy részében magamra voltam utalva” – mondja Neuville. „Úgy gondolom, idén jól látható volt, hogy amíg a többi csapatnak remek támogatása volt, én tényleg nem éreztem ilyet. És persze ez nehézkessé teszi a világbajnokság megnyerését is.”


A Hyundai csapatfőnöke, Michel Nandan így kommentálta első számú pilótájának kritikáit: „Nem tudhatom, a Toyota mit tervez fejleszteni, de mindenki a következő szezonon dolgozik, nekünk pedig gyorsan fel kell zárkóznunk. Ez minden, amit mondani tudok. Van min dolgoznunk. Ausztráliában Neuville autójában már az új motorunk dolgozott – ebben már egy új típusú hengerfej volt – és folytatnunk kell  és még többet kell dolgoznunk rajta. Ahogy általában, télen most is dolgozunk még a motoron, az erőátvitelen és a felfüggesztésen. Ezt nem hagyjuk abba.”  

Forrás: motorsport.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését