A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat
Több más autógyártóhoz hasonlóan a Hyundai is fontolgatja a fizetős szolgáltatások bevezetését autóiban, ám a koreai vállalat a technológia használatával egy lépéssel túllép a többieken a régebbi modellek funkcióinak javítása érdekében. A Hyundai azt fontolgatja, hogy olyan fizetős funkciókat vezet be autóiban, mint például az ülésfűtés annak érdekében, hogy az értékesítés után is kapcsolatot tarthasson fenn vásárlóival. „Opcióként vizsgáljuk az igény szerinti funkciókat, hogy személyre szabottabbá tegyük az autót” – mondta Marcus Welz, a Hyundai Connected Mobility vezetője. A Hyundai új, európai székhelyű részlege egy fedél alá fogja egyesíteni a koreai vállalat autó-előfizetési (Mocean) és a kapcsolódó szolgáltatások (Bluelink) vállalkozásait. „Évek óta aggódtunk amiatt, hogyan fogunk több autót eladni” – mondta Welz. „Ma azon aggódunk, mi van, ha csak autókat adunk el?” Az új részleg „a mobilitás jövőjéről szól, a mai autók birtoklásától az előfizetésre való átállásig” – tette hozz