Az új Hyundai Venue kategóriájának egyik legolcsóbb modellje


Indiában hivatalosan is bevezették a Hyundai legújabb Venue miniterepjáróját, amely 650 ezer rúpiás árával is versenyre kel a piacvezető Maruti Vitara Breeza modelljével.

A háromféle erőforrással – 1.0 T-GDI, 1.2 MPi és 1.4 CRDi – kapható vadonatúj Hyundai Venue-ből a vállalat havi szinten 7-8 ezer darabot kíván értékesíteni Indiában és ezzel a szegmens egyharmadát szeretné megszerezni. A kategória legnépszerűbb tagja jelenleg a Maruti Vitara Breeza, amelyből havonta 13 ezer példány talál gazdára. 


A vetélytársaktól történő elkülönítés érdekében a Hyundai Motor India a Venue-ben elsőként kínál ebben a szegmensben fejlett kapcsolódási megoldásokat. Az Amerikában és Koreában már régóta bevált Hyundai Blue Link telematikai rendszerét 33 olyan funkcióval mutatták be, amelyek közül tízet kifejezetten az indiai vásárlók igényeire szabtak.    


A Venue az első abból a hat új Hyundai modellből, amit a vállalat India számára készített és a következő néhány évben mutatkozik be. A Venue-t az új generációs i10, i20 és Creta követi, utóbbiból várhatóan 5 és 7 személyes változat is készül majd. Júliusban megérkezik a Kona Electric, amit a frissített Elantra és Tucson követ, amelynek következő generációjából is készítenek 7 személyes kivitelt. És a hírek szerint egy még kisebb crossover modell is készül majd, mint a Venue.  


A havonta értékesített 26 ezer darabjával a négy méternél rövidebb kisterepjárók piaca jelenleg szárnyal Indiában, ahol a szegmens évente átlagosan 20 százalékkal bővül és ezzel a leggyorsabban növekvő autóipari kategóriává nőtte ki magát.   

Forrás: economictimes.indiatimes.com

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését