Egyszerre két kompakt limuzint árul a Hyundai a Fülöp-szigeteken


A Hyundai helyi képviselete tavaly év végén mutatta be vadonatúj Accent modelljét a Fülöp-szigeteken, ahol mostantól a vállalat kínai gyárában készülő Reina modelleket is forgalmazni kezdték.

A Hyundai Asia Resources vállalat (HARI) azzal zárta a tavalyi évet, hogy egy hatalmas rendezvény keretein belül bemutatta a vállalat legújabb modelljeit. Bemutatkozott az Ioniq hibrid, a Tucson hobbiterepjáró és a H-1 Starex vadonatúj változata, de a legfontosabb újdonság mégis az új ötödik generációs Accent piacra vezetése volt, amelytől az eladások legnagyobb részét várják.  


Az új Accent árát egy hónappal később hozták nyilvánosságra, majd néhány nappal később egy újabb kompakt limuzin is érkezett a HARI kínálatába. Ez az új modell pedig nem más, mint a Reina, amit az Accenttel ellentétben nem Indiában, hanem a Hyundai kínai BAIC vállalattal közös gyártósorán készítenek Kínában. 


A Hyundai Motor még 2017 tavaszán mutatta be új Reina modelljét, amelyet kifejezetten a kínai vásárlók igényei alapján fejlesztettek ki. Az autó a 2010 óta elérhető, előző generációs Verna padlólemezére épül, így annak erősen átdolgozott változatának tekinthető. Az autó stílusjegyeit a Folyékony Szobrászat 2.0 legfrissebb stílusához igazították, így a nagyméretű fényszórók között hatszögletű hűtőmaszk kapott helyet, míg hátul leginkább az indiai Grand i10 modellekre emlékeztető lámpák kerültek beépítésre.       


A Reina külső méreteiben némileg kisebb, mint az Accent. Ugyan mindkét modell négyajtós karosszériát kapott, ám a Reina 4 300 mm, míg az új Accent 4 440 mm hosszúra nyúlik, miközben utóbbi 24 mm-el szélesebb és 15 mm-el magasabb kínai testvérénél. A Reina az előző Verna padlójára épülve megtartotta annak 2 570 mm-es tengelytávját, miközben az új Accentben 2 600 mm van a két tengely között.  


Motorizáltság terén a Reina jóval egyszerűbb, hiszen csupán egyetlen 1.4 literes 95 lóerősbenzines erőforrással rendelhető, amely ugyan az Accentben is megtalálható, ám ott kereken száz lóerős teljesítménnyel, miközben a forgatónyomaték mindkettőben 132 Nm. Az Accenthez azonban emellett egy 1.6 literes 128 lóerős CRDi turbódízel is kérhető, amely egyedülállónak számít a Fülöp-szigetek személyautó-piacán.   


A Hyundai Reina indulóára 598 ezer pezó (kb. 3,2 mFt), amiben már benne van a dupla első légzsák és blokkolásgátló rendszer is. Eközben az új Hyundai Accent 725 ezer pezós (kb. 3,9 mFt) indulóárával egyértelműen magasabb ligában játszik, ráadásul ebben még egyetlen légzsák és blokkolásgátló rendszer sincs. Utóbbi meg a legdrágább, dupla első légzsákkal felszerelt csúcsváltozatokhoz sem jár, amelyek ára dízelmotorral már eléri az 1 millió pezót (kb. 5,3 mFt).   


Ez az első olyan alkalom, amikor egy olyan Hyundai modell kerül értékesítésre, amelyet a Hyundai eredetileg a kínai autópiacra tervezett. A koreai vállalat ugyanis még tavaly év végén jelentette be, hogy a Beijing-Hyundai által forgalmazott típusok egy részét Kínán kívül, elsősorban a környező délkelet-ázsiai országokban is forgalomba kívánja hozni, és ezzel igyekszik piacot teremteni a kínai piacon tapasztalt gyengébb kereslet miatt kihasználatlanul maradt kapacitásainak.

Forrás: yahoo.comautoindustriya.com

Dönci Hyundai Blogja a Facebookon és az Intagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A világ legviccesebb Hyundai kereskedése lett a hatvani Prémium Autóház Kft.

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését