A Hyundai segíti a vírus elleni európai küzdelmet
A Hyundai Motor COVID-19 járvány idején Angliától Spanyolországon és Olaszországon keresztül Magyarországig egész Európában jótékonysági kezdeményezések széles körével segíti az egészségügyi intézményeket és ügyfeleit.
Amellett, hogy több mint 300 autót adományozott a kulcsfontosságú dolgozóknak, a Hyundai Motor számos intézkedést tett az ügyfelek támogatása és a vészhelyzet által keltett kritikus kérdések kezelése érdekében. Normál esetben a Hyundai flottajárműveket ad ki újságíróknak és ügyfeleknek tesztelésre. A COVID-19 világjárvány nyomán azonban a vállalat ezeket az autókat adta azért, hogy kielégítse az alapvető szolgáltatásokat biztosító, például a kontinens egészségügyi dolgozóinak mobilitási igényeit, miközben megpróbálják kezelni a válságot.
„"A társadalmi felelősségvállalás a vállalati filozófiánk kulcsfontosságú eleme és eltökélt szándékaink szerint a lehető legtöbb támogatást nyújtjuk a jelenlegi válság idején rászorulóknak, beleértve az egészségügyi dolgozókat, ügyfeleinket és alkalmazottainkat” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketing alelnöke. „Fontos számunkra, hogy egy ilyen tevékenységgel hozzájáruljunk a társadalom igényeihez, ami a „Progress for Humanity” jövőképünk emberközpontú megközelítéséhez is illeszkedik."
Az Egyesült Királyságban a Hyundai keményen dolgozik annak érdekében, hogy egy autópark kölcsönzésével támogassa az NHS Buckinghamshire önkénteseinek kulcsfontosságú munkatársait, amely mellett és 10 ezer darab eldobható üléshuzatot adományoztak a helyi hatóságoknak. A Hyundai autói olyan kulcsfontosságú önkéntesekhez kerültek, akik vállalat High Wycombe-ban és Buckinghamshire-ben található angliai központjának közelében gyógyszereket, tájékoztató füzeteket és betegeket szállítanak.
A Hyundai már több idényen át az Olympique Lyonnais szurkolóinak azt a lehetőséget kínálta, hogy a #PartagerHyundai kezdeményezés keretein belül a Hyundai járműveivel utazzanak a meccsnapokon a lyoni Groupama Stadionba. Az autómegosztáson kívül ez a kezdeményezés a megtett kilométereket a klub OL Alapítványa számára adományokká alakítja. A jelenlegi egészségügyi válsággal összefüggésben a Hyundai Motor France úgy döntött, hogy a 2019/20-os szezonban ezt az összeget a COVID-19 elleni küzdelemre fordítja. Ez az összeg 22 500 euró, amelyet az ország sürgősségi szolgálatai számára fognak elosztani.
Olaszországban a Hyundai járműflottát adott az Olasz Vöröskeresztnek azzal a céllal, hogy a leginkább érintett régiók lakóinak támogatását megerősítse. A Hyundai terepjáróit és a városi kisautóit az olasz Vöröskereszt egészségügyi dolgozói és önkéntesek használják, akik olyan tevékenységekkel foglalkoznak, mint az otthoni egészségügyi ellátás, valamint élelmiszert, alapvető szükségleti cikkeket és gyógyszereket szállítanak.
Az Olasz Vöröskereszt támogatása azt követően valósult meg, hogy a Hyundai Motor Italy az elmúlt hetekben néhány, a koronavírus világjárvány által leginkább sújtott olaszországi Lombardia kórházát is támogatta. A három különböző kórházban, az IRCCS San Raffaele Milánóban, az ASST Fatebenefratelli Sacco Milánóban és az Istituto di Cura Città di Pavia Paviában dolgozó személyzet, munkatársak és önkéntesek számos mobilitási igényének támogatására egy járműparkot hoztak létre.
Spanyolországban a Hyundai bevezette a #YoCedoMiCoche vagy „Odaadom az autómat” nevű kezdeményezést,. A március 19-én indult projekt lényege, hogy az autókat a vállalat flottájából a kórházi személyzet részére adják oda az utazási biztonság megkönnyítése érdekében. A Hyundai kezdeményezésének kezdete óta számos más autógyártó is csatlakozott a programhoz, ami az ország egészére kiterjedt.
A Hyundai spanyol kereskedőhálózatán keresztül 113 járművet bocsátottak a helyi egészségügyi központok és kórházak rendelkezésére. Ezeket azon 58 darab jármű mellett biztosították, amelyeket a vállalat három madridi kórház részére kölcsönzött: a La Pazi Egyetemi Kórháznak, a Gregario Marañón Általános Egyetemi Kórháznak és a Ramón y Cajal Egyetemi Kórháznak.
Eközben Lengyelországban a Hyundai tíz autót adományozott a COVID-19-es betegek kezelésére kijelölt Varsói Belügyminisztérium Központi Orvosi Kórházának, hogy ezzel is támogassa a kórházi személyzetet a világjárvány idején. Az autókat a kórházi dolgozók, például a kórház és a laboratóriumok között ingázó orvosok fogják használni, vagy más olyan feladatok elvégzésére, amelyeket a kórházi vezetés adott ki.
Az egészségügyi dolgozók támogatása mellett a Hyundai ezen példa nélküli válság idején ügyfeleiről is gondoskodik. A társaság elindította a Hyundai CARE globális programját, amely azt jelenti, hogy az ügyfelek, akiknek a garanciája a válság idején járna le, május végéig ingyenes meghosszabbítást kapnak a Hyundai típusaira.
Mivel jelenleg Nagy-Britanniában a bemutatótermek zárva vannak, a Hyundai Motor UK átalakította úttörő Click to Buy digitális autóvásárlási szolgáltatását, amely április 8-ától vált elérhetővé. A Click to Buy az ügyfelek számára a lehető legnagyobb rugalmasságot és az online rendelkezésre álló készlet legnagyobb választékát kínálja, ideértve a vállalat több díjat is elnyert elektromos járműpalettáját.
Németországban a Hyundai új online bemutatótermet hozott létre, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy digitális formában szakértői tanácsokat kapjanak. A vállalat négy autót állított ki egy 350 négyzetméteres bemutatóteremben, ahol négy szakértő egyszerre nyújt részletes és egyéni információkat az egyes termékekről. A szakértővel együtt az ügyfelek egyedi modelleket konfigurálhatnak és a helyi Hyundai kereskedőnél tesztvezetéseket egyeztethetnek.
A Hyundai partnerei átfogó higiéniai és biztonsági óvintézkedéseket tettek az újranyitás során és támogatást is kapnak a nyári kampányban. A résztvevő kereskedők a Hyundai Motor Deutschlandtól ingyenesen kiváló minőségű fertőtlenítőszereket, valamint 50 ezer szájmaszkot is kaptak.
Olaszországban eközben a Hyundai létrehozta a #TorneremoAViaggiare kampányt, amely promóciók és kezdeményezések sorozatát kínálja az ügyfelek számára, kifejezetten a koronavírus vészhelyzet által keltett kritikus kérdések jobb kezelésének támogatása érdekében. Az új autó vásárlásában gondolkodó potenciális vásárlók a szokásos promóciók mellett a Hyundai webhelyéről utalványt is letölthetnek.
Magyarországon a Hyundai és a MÁV Szimfonikus Zenekar közös kezdeményezésével a zenészek két Hyundai modellel járják Budapest utcáit, miközben a zenekar legjobb felvételeivel igyekeznek örömöt adni a munkába igyekvőknek és az otthon lévőknek. Ezen kezdeményezés keretei között a Hyundai a bekészítés.hu partnerével közösen nemrég egy gyümölcsszállítmányt juttattak el a Szent László kórház részére, ahol az intézmény dolgozóit és betegeit Roby Lakatos különleges performansza szórakoztatta.
Forrás: hyundai.news