A Hyundai megelőzte a Fiatot és a Volkswagent


A Hyundai i30 egyszerre győzte le a Fiat Pandát és a VW Passat Alltrackot – legalábbis a reklámkampányuk eredményességét tekintve.

A koreaiak reklámjaira a potenciális autóvásárlók közül 17 százalékkal többen emlékeztek, mint a másik két modell marketingjére. Ezt az eredményt a Forsa Brandcontrol elemző cég hozta nyilvánosságra nemrég. Az Innocean Worldwide által készített új i30 reklámfilm március 28-án került adásba. „A Hyundainál most tényleg összevágnak a marketing „P”-k: egy jó termék (Product), jó áron (Price), jól működő hálózat (Place), és remek kampány (Promotion), mely egyértelműen rávilágít az előnyökre.” – mondta Harald Jossé, a Forsa Brandcontrol vezetője. A frankfurti intézmény a kampányok hatékonysága miatt havonta mintegy 700 autóvezetőt kérdeznek ki, akik a következő 12-36 hónapon új autó vásárlásán gondolkodnak.

A Fiat Panda március 7-én indult kampánya következtében a modell esetén 8 százalékkal többen emlékeztek, mint a kampány előtti időszakban. 3 százalékkal több eredményt, azaz 11 százalékot sikerült elérnie a Volkswagen Passat Alltrack reklámkampányának.

 Forrás: horizont.net

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei