A Hyundai is üdvözli a vészfékrendszerek kötelezővé tételét


A Hyundai Motor America is részt vesz abban a nagyszabású projektben, amely a Nemzeti Közúti Közlekedésbiztonsági Intézettel, a Közlekedésbiztonsági Biztosítási Intézettel és az autógyártókkal közösen az automata vészfékrendszerek kötelezővé tételét tűzte ki célul

A Hyundai Motor America nagy örömmel vesz részt abban a csoportban, amelynek kidolgozott akcióterve szerint az autógyártók általuk fejlesztett és kínált automatikus vészfékrendszereit (AEB) önkéntes alapon 2022-es évjárattól szériafelszereltséggé teszik új modelljeikben.   


„Létfontosságú számunkra, hogy hatékony biztonsági technológiákat kínáljunk ügyfeleink részére” – mondja Mike O’Brien, a Hyundai Motor America terméktervezési alelnöke. „Minden egyes új modellünk bevezetésével olyan új biztonsági eszközöket kínálunk, amelyek bizonyítottan hatékonyan előzik meg a baleseteket, illetve csökkentik a balesetek által okozott sérülések mértékét.”


A Hyundai kínálatában jelenleg hat modellben opcióként elérhető AEB vészfékrendszer: Elantra, Santa Fe, Santa Fe Sport, Sonata, Tucson és a Genesis. A nyáron érkező Genesis G90-ben már alapáron jár az automata vészfékrendszer, majd további 2017-es modellévű Hyundai típusokba kerül opcióként AEB rendszer.


Az AEB vészfékrendszer a jármű előre néző radarjait és kameráit felhasználva felismeri az autó előtti járművet, vagy gyalogost és figyelmezteti a vezetőt a lehetséges ütközésre. Amennyiben az ütközés elkerülésére a vezető továbbra sem reagál, a rendszer vészfékezést hajt végre.  


A Hyundai 2003-ban az oldallégzsákok szériafelszereltséggé tételével kezdte biztonsági rendszereinek általánossá tételét – ezzel pedig az első nem prémium gyártó volt, amely ezt a passzív biztonsági rendszert integrálta Amerikában. A 2004-ben megjelent első generációs Tucson az első 20 ezer dollár alatti terepjáró volt, amelyben pedig már szériafelszereltség volt az Elektronikus Stabilitásvezérlő (ESC) és a hat légzsák. Amikor pedig a Hyundai bemutatta a 2006-os Sonatát, ez volt az iparág első és egyetlen olyan középkategóriás limuzinja, amelyet alapáron ESC rendszerrel láttak el.   

Forrás: prnewswire.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését