Félmillió autót adna el idén a Hyundai Indiában
A Hyundai tavaly 15 százalékkal több autót adott el, mint
korábban, idén pedig az a céljuk, hogy 6-7 százalékos további bővüléssel
meglegyen a félmilliós darabszám.
A 2015-ös év hatalmas versengése után a Hyundai Motor India
első számú célja, hogy megszilárdítsa eladási pozícióját. A vállalat idén
összesen 660 ezer új autót szeretne gyártani a Chennaiban található üzemében,
amiből 150-160 ezer darabot kívánnak exportálni. Az autógyártó emellett új
prémium modellekkel – a vadonatúj Elantrával és Tucsonnal – kíván még több
vásárlót a márkához csábítani.
A Creta sikerein felbuzdulva a dél-koreai gyártó
villámgyorsan úgy határozott, hogy a magasabb kategóriába sorolt, drágább
Tucson crossoverét is Indiába hozza az idei év második felében. Úgy hírlik, a
vállalat csak középtávú terveiben készült valamikor bevezetni a Tucsont, ám a
Creta fogadtatása meggyőzte őket arról, hogy előrehozzák a nagyobb modell
bemutatását, amely a hagyományokhoz hasonlóan szintén a helyi üzemben készül
majd, így pedig ára is versenyképes maradhat. A Tucsonnal immár teljessé válik
a Hyundai indiai hobbiterepjáró-kínálata, hiszen az autó a Creta és a szintén
helyben gyártott Santa Fe közé illeszkedik majd.
Rakesh Srivastava, a HMIL értékesítési és marketingvezetője
elmondta, hogy a nemrég végrehajtott további 65 ezer darabos kapacitásbővítés
révén idén akár félmillió Hyundai is indiai utakra kerülhet. „2016 a megszilárdítás
éve lesz, ennek ellenére tovább növekszünk. A középpontban egy modern, prémium
márkakép kialakítása és a Tucson hobbiterepjáró bemutatása áll majd, amely egy
újabb lépés a jövő indiai terepjáró-kínálatának megformálásához” – mondta. Hozzátette,
a Hyundai Motor India idén nagyjából 130 ezer Creta modellt kíván hazai és
exportpiacai számára gyártani, amely mellett még idén 20-30 ezer új Tucson is
készülhet Chennaiban.
„A Tucson bemutatása jelzi az autógyártó azon rögeszméjét,
hogy elsők legyenek a szegmensben. A gyártás előkészítése ilyen rövid idő alatt
sok nehézséggel járhat, ezért elképzelhető, hogy előbb cseh, vagy koreai
forrásból származó Tucsonok kerülnek Indiába” – mondta Gaurav Vangaal, az IHS
Automotive elemzője, aki azt is hozzátette, Indiában még a legkisebb gyártók is
terepjárókat fejlesztenek, ami jelzi az indiai piac igényeit.
Forrás: indiatimes.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!