Kongresszusi delegáció járt a Hyundainál
A Hyundai csoport nemrég vendégül látta az amerikai szenátus
több képviselőjét, akik a koreai kultúra és infrastruktúra mellett bepillantást
nyerhettek a vállalat jövőbeli terveibe is.
Az amerikai szenátus delegációját Mong-koo Chung, a Hyundai
csoport elnöke és más magas rangú Hyundai képviselők látták vendégül, akik
bemutatták jövőbeli befektetési és kutatás-fejlesztési terveiket az amerikai
döntéshozóknak. Az öttagú delegációban Deborah Fisher, Thad Cochran, John
Barrosso, John J. Duncan és Diane Black szenátorok meglátogatták a koreai
autóóriás új autóinak bölcsőjeként számon tartott Namyang fejlesztőközpontot
is.
A Hyundai azért hívta meg az amerikai kongresszusi
képviselőket, hogy megismertesse velük a koreai autóipart, a közlekedési
infrastruktúrát és a kultúrát is. A vállalat közleménye szerint a Hyundai az
egyetlen olyan autógyártó, ahová a delegáció három országot (Korea, Japán és
Ausztrália) érintő körútján ellátogatott.
„Az elnök az ebédnél felvázolta a csoport jövőbeli
mobilitást érintő főbb befektetési irányvonalát, mint az autonóm és
környezetbarát autókat” – mondta a csoport szóvivője. Az elnök szavaira
reagálva John Barrosso szenátor elmondta, a Hyundai jövőbeli tervei
segítségével az autóipar még nagyobb és fontosabb szereplőjévé nőheti ki magát.
„Ezek után a felek véleményt cseréltek a koreai és amerikai autóipar
problémáiról” – mondta a szóvivő.
A Hyundai globális fejlesztőközpontjában számos élményprogram
várta a delegáció képviselőit, többek között egy előadást hallgathattak végig a
Hyundai formatervező stúdiójában, részt vehettek egy törésteszten és
kipróbálhatták a Genesis EQ900, illetve a Hyundai Ioniq hibrid és elektromos
változatát is.
Az Egyesült Államok kulcsfontosságú stratégiai szerepet
játszik a Hyundai feltörekvő terveiben. A koreai vállalat a globális luxusautó
piac népszerűségére építkezve tavaly decemberben mutatta be saját Genesis
luxusmárkáját. Az új márka első modelljét, a G90-et a 2016-os Detroiti
Autószalonon mutatták be Amerikában, nyáron pedig már a szalonokban is
megjelenik az új modell, amelynek sikere kritikus lesz növekedési lendülethez.
A Hyundai csoport első számú kínai exportpiacának
gyengülésével ellentétben a vállalat tavaly 6,2 százalékkal több, 1 388 ezer
új autót adott el Amerikában,
Forrás: koreaherald.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!