Új vásárlóréteget hozott a Hyundai digitális bemutatóterme
A Hyundai angol képviseletének vezetője, Tony Whitehorn
szerint a Hyundai Rockar bemutatótermei hihetetlen változást hoztak a márka
számára.
Az Egyesült Királyságban jelenleg két helyen, a londoni
Westrfield és a kenti Bluewater áruházakban működik a Hyundai formabontó digitális
kereskedése, amely koncepciójával forradalmasítja az autóvásárlás folyamatát. A
vállalat az angol Rockar céggel közösen működteti a bemutatótermeket, amelynek
működése minden tekintetben eltér az eddig hagyományosan megszokott
autóvásárlási folyamatoktól.
Értékesítők helyett „angyalok” szolgálják ki az
érdeklődőket, akik interaktív tabletekkel segítenek informálódni a kiválasztott
modellekről. Emellett a közelben vannak ún. „élményközpontok”, ahol számos modellt
tesztelhetnek a z ügyfelek.
Whitehorn szerint egyértelmű a digitális bemutatótermek
pozitív hatása a Hyundai márkára. „Először is több mint 170 ezren látogatták
meg a Bluewater bevásárlóközpontban található kereskedést az első évben. Számos
új vásárlóréteget hozott a kereskedés a márkának. Amíg az iparágban az átlagos
vásárló életkora 51-52 év, addig a Bluewaterben ez a szám 39, vagyis sokkal
fiatlaabb réteg tért be hozzánk és választott a Hyundai márkát.”
Whitehorn azt is kiemelte, hogy amíg egy átlagos
kereskedésben túlnyomó többségben, azaz 80-90 százalékban férfiak vásárolnak
autót, addig a Bluewaterben autót választók 54 százaléka nő. „Vagyis a bolt
felkelti a női vásárlók és a fiatalabbak figyelmét és itt olyanok vásárolnak
akiknek döntő többsége korábban még nem vett új autót. Ez hihetetlen eredmény.”
„A Bluewaterbe vagy a Westfieldbe látogatók nem célzottan
autót vásárolni jöttek, csak mellékesen tértek be hozzánk. Ez rendkívül érdekes
és végtelenül sokat segít a Hyundai márkának” – folytatta Whitehorn, aki azt is
hozzátette, hétszáz új autót adtak el a Rockar Bluewater szalonjában. „170 ezer
betérőből 700 értékesítés született, ami ugyan nem sok, de a többiek is egy
egyedi Hyundai élménnyel gazdagodtak. Ez szintén fantasztikus.”
Forrás: cardealermagazine.co.uk
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!