Új vásárlóréteget hozott a Hyundai digitális bemutatóterme


A Hyundai angol képviseletének vezetője, Tony Whitehorn szerint a Hyundai Rockar bemutatótermei hihetetlen változást hoztak a márka számára.

Az Egyesült Királyságban jelenleg két helyen, a londoni Westrfield és a kenti Bluewater áruházakban működik a Hyundai formabontó digitális kereskedése, amely koncepciójával forradalmasítja az autóvásárlás folyamatát. A vállalat az angol Rockar céggel közösen működteti a bemutatótermeket, amelynek működése minden tekintetben eltér az eddig hagyományosan megszokott autóvásárlási folyamatoktól.


Értékesítők helyett „angyalok” szolgálják ki az érdeklődőket, akik interaktív tabletekkel segítenek informálódni a kiválasztott modellekről. Emellett a közelben vannak ún. „élményközpontok”, ahol számos modellt tesztelhetnek a z ügyfelek.  


Whitehorn szerint egyértelmű a digitális bemutatótermek pozitív hatása a Hyundai márkára. „Először is több mint 170 ezren látogatták meg a Bluewater bevásárlóközpontban található kereskedést az első évben. Számos új vásárlóréteget hozott a kereskedés a márkának. Amíg az iparágban az átlagos vásárló életkora 51-52 év, addig a Bluewaterben ez a szám 39, vagyis sokkal fiatlaabb réteg tért be hozzánk és választott a Hyundai márkát.”


Whitehorn azt is kiemelte, hogy amíg egy átlagos kereskedésben túlnyomó többségben, azaz 80-90 százalékban férfiak vásárolnak autót, addig a Bluewaterben autót választók 54 százaléka nő. „Vagyis a bolt felkelti a női vásárlók és a fiatalabbak figyelmét és itt olyanok vásárolnak akiknek döntő többsége korábban még nem vett új autót. Ez hihetetlen eredmény.”  


„A Bluewaterbe vagy a Westfieldbe látogatók nem célzottan autót vásárolni jöttek, csak mellékesen tértek be hozzánk. Ez rendkívül érdekes és végtelenül sokat segít a Hyundai márkának” – folytatta Whitehorn, aki azt is hozzátette, hétszáz új autót adtak el a Rockar Bluewater szalonjában. „170 ezer betérőből 700 értékesítés született, ami ugyan nem sok, de a többiek is egy egyedi Hyundai élménnyel gazdagodtak. Ez szintén fantasztikus.”

Forrás: cardealermagazine.co.uk

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését