Tanulmányként mutatták be az új Hyundai Accentet Kínában


A Hyundai Motor elsősorban környezetbarát hibrid modelljeit mutatta be a Pekingi Autószalonon, amely mellett első alkalommal volt látható az Accent legújabb generációjának tanulmánya.

Ahogyan a világ más tájain is, a Hyundai Kínában is elsősorban környezetbarát, alacsony károsanyag-kibocsátású modellekre koncentrál a jövőben. Ennek bizonyítékaként a koreai cégcsoport a héten megnyitott Pekingi Autószalonon Kínának is bemutatta az Ioniq modellcsaládját és a Kia Niro hibridet is


A Hyundai Motor kínai leányvállalata, a Beijing-Hyundai standján első alkalommal mutatták be az Accent következő nemzedékének előfutárát. A helyi piacon Verna néven forgalmazott kompakt modell új generációja követi a vállalat legújabb, Folyékony Szobrászat 2.0 formanyelvét, így a legtöbb mai Hyundaihoz hasonlóan hatalmas hatszögletű hűtőmaszkot, karcsú fényszórókat és sportos lökhárítókat kap majd.  


Az új kompakt oldalvonala többé-kevésbé megegyezik a jelenleg is kapható generációéval, viszont a tetővonal és a C oszlop a hátsó ablakkal mintha közelebb került volna az autó végéhez, ahol a rendszámtábla a lökhárítóra került át, miközben vadonatúj, elnyújtott formájú LED hátsó lámpákat és kis légterelőt is kapott az autó.


„A Verna különlegesen fontos modell a kínai kompakt autók szegmensében, ahol több mint egymillió autót adtunk el a 2010 óta futó jelenlegi modellünkből” – áll a Hyundai sajtóközleményében. „A vállalat tervei szerint a tanulmány szériaváltozatát az idei év második felétől gyártják majd.”


A Hyundai környezetbarát autógyártóként kívánja magát újrapozícionálni Kínában, ahol nagyon szigorúak a környezetvédelmi szabályok. A vállalat ennek alátámasztására bemutatta vadonatúj elektromos és hibrid palettáját, amelyekkel szeretne megfelelni a kínai vásárlók gazdaságos modellek iránti igényeinek.


A Hyundai ezért elhozta az Ioniq hibridet és annak elektromos változatát, amely 120 lóerős motorjával több mint 180 kilométert képes megtenni egyetlen feltöltéssel. A Kia Motors standján pedig feltűnt a Niro hibrid, amely az Ioniq padlólemezére épülve 1,6-os benzinmotorral és egy 32 kW-os elektromotorral összesen 141 lóerős teljesítményre képes.  


Byung-ho Lee, a Hyundai és kínai partnere leányvállalatának igazgatója szerint a Hyundai célja, hogy „a Hyundai Motor saját mobilitási filozófiája szerint bemutassa innovatív és életstílus modelljeit és környezetbarát technológiáit a Pekingi Autószalonon.”

Forrás: koreaherald.comyonhapnews.co.kr

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését