Tanulmányként mutatták be az új Hyundai Accentet Kínában
A Hyundai Motor elsősorban környezetbarát hibrid modelljeit
mutatta be a Pekingi Autószalonon, amely mellett első alkalommal volt látható
az Accent legújabb generációjának tanulmánya.
Ahogyan a világ más tájain is, a Hyundai Kínában is
elsősorban környezetbarát, alacsony károsanyag-kibocsátású modellekre koncentrál
a jövőben. Ennek bizonyítékaként a koreai cégcsoport a héten megnyitott Pekingi
Autószalonon Kínának is bemutatta az Ioniq modellcsaládját és a Kia Niro
hibridet is
A Hyundai Motor kínai leányvállalata, a Beijing-Hyundai standján
első alkalommal mutatták be az Accent következő nemzedékének előfutárát. A helyi
piacon Verna néven forgalmazott kompakt modell új generációja követi a vállalat
legújabb, Folyékony Szobrászat 2.0 formanyelvét, így a legtöbb mai Hyundaihoz
hasonlóan hatalmas hatszögletű hűtőmaszkot, karcsú fényszórókat és sportos
lökhárítókat kap majd.
Az új kompakt oldalvonala többé-kevésbé megegyezik a
jelenleg is kapható generációéval, viszont a tetővonal és a C oszlop a hátsó ablakkal mintha
közelebb került volna az autó végéhez, ahol a rendszámtábla a lökhárítóra
került át, miközben vadonatúj, elnyújtott formájú LED hátsó lámpákat és kis
légterelőt is kapott az autó.
„A Verna különlegesen fontos modell a kínai kompakt autók
szegmensében, ahol több mint egymillió autót adtunk el a 2010 óta futó
jelenlegi modellünkből” – áll a Hyundai sajtóközleményében. „A vállalat tervei
szerint a tanulmány szériaváltozatát az idei év második felétől gyártják majd.”
A Hyundai környezetbarát autógyártóként kívánja magát
újrapozícionálni Kínában, ahol nagyon szigorúak a környezetvédelmi szabályok. A
vállalat ennek alátámasztására bemutatta vadonatúj elektromos és hibrid palettáját,
amelyekkel szeretne megfelelni a kínai vásárlók gazdaságos modellek iránti
igényeinek.
A Hyundai ezért elhozta az Ioniq hibridet és annak
elektromos változatát, amely 120 lóerős motorjával több mint 180 kilométert
képes megtenni egyetlen feltöltéssel. A Kia Motors standján pedig feltűnt a
Niro hibrid, amely az Ioniq padlólemezére épülve 1,6-os benzinmotorral és egy
32 kW-os elektromotorral összesen 141 lóerős teljesítményre képes.
Byung-ho Lee, a Hyundai és kínai partnere leányvállalatának
igazgatója szerint a Hyundai célja, hogy „a Hyundai Motor saját mobilitási
filozófiája szerint bemutassa innovatív és életstílus modelljeit és
környezetbarát technológiáit a Pekingi Autószalonon.”
Forrás: koreaherald.com, yonhapnews.co.kr
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!