Bertrand Piccard a Hyundai európai márkanagykövete lett


A Hyundai Motor bejelentette, hogy páneurópai együttműködést kötött Bertrand Piccarddal, aki egyetért a Hyundai azon törekvésével, amely szerint a környezet védelmében innovatív megoldásokat kell találni. 

Piccard egy svájci felfedező, akit leginkább arról ismerünk, hogy elsőként repülte körbe a földgolyót egy léggömbbel és egy napelemes repülőgéppel. A felfedező osztja a Hyundai elkötelezettségét az innováció és a környezetvédelem iránt: a Solar Impulse Alapítványa elkötelezett amellett, hogy ezer megoldást találjon „a környezeti kihívások kezelésére, miközben lehetővé teszik a gazdasági növekedést”. Piccard és a Hyundai sikeres francia együttműködését követően a vállalat úgy döntött, hogy páneurópai szintre bővíti ezt a kapcsolatot.


"Bertrand Piccard a tiszta mobilitás előfutára, holisztikus megközelítéssel és ugyanazzal a progresszív szellemiséggel rendelkezik, mint a Hyundai” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketing alelnöke. „A független partnerként vele folytatott gazdag eszmecsere segít továbbfejleszteni tevékenységünket a tiszta és kibocsátásmentes mobilitási megoldások terén, ahogy mi tovább erősítjük vezető pozíciónkat ezen a területen." 


Bertrand Piccard egy híres úttörő, aki az innovatív mobilitási megoldások mellett áll. Tudós, pszichiáter, feltaláló és felfedező, aki elsőként utazta körbe a Földet egy léggömb fedélzetén. 2016-ban újra megkerülte a Földet, ezúttal egy Solar Impulse nevű, forradalmian új napelemes repülőgéppel. Az ökomobilitás elkötelezett támogatójaként létrehozta az azonos nevű alapítványt, hogy előmozdítsa a kor különböző kihívásainak megfelelő innovatív, környezetbarát megoldásait.


„Miután egy kizárólag napenergiával működő elektromos repülőgépen repültem, hogyan tudnék bármi mást vezetni, mint egy alacsony vagy akár zéró károsanyag-kibocsátású autó” – mondta Bertrand Piccard, a Hyundai márka európai nagykövete. „A Hyundai pedig pontosan ezt kínálja. A márka nagykövetévé válni ezért egy olyan választás, ami számomra logikus és környezetbarát "


A Hyundai és a Piccard ugyanazt az előremutató, innovatív szellemiséget képviselik. Az új gondolkodásmód és cselekedetek egyik felfedezője, Piccard az elsők között volt, aki a jövedelmezőség szemszögén keresztül látta a környezetvédelmet, összeegyeztette azt a gazdasággal és találmányai és megvalósításai révén 2000 óta ösztönzi a tiszta technológiák fejlődését. A Hyundai szintén elkötelezett az innováció iránt, tömegesen előállított ökomobilitási megoldásokat dolgozva ki annak érdekében, hogy a kibocsátásmentes mobilitást minél több ember számára elérhetővé tegye. Az új mobilitási megoldások megtalálásának és a környezet védelmének közös értékeivel együtt ez az együttműködés tökéletesen illeszkedik az e-mobilitás előmozdítása érdekében.


Piccard már 2017 óta a Hyundai márka francia nagykövete. Franciaországban Piccard a Hydrogen Today konferencia elnöke volt, amely lehetőséget adott a Hyundai által a hidrogénipar különféle érdekeltjeinek szervezett eseményen, hogy felmérjék az iparág helyzetét Franciaországban. A hidrogénmobilitás alapvető szerepet játszik a közlekedés szén-dioxid-mentesítésében.


2019-ben a Piccard világrekordot ért el azzal, hogy mindössze 6 kg sűrített hidrogén felhasználsával a leghosszabb utat tudta megtenni egy üzemanyagcellás járművel. Piccard 778 kilométert tett meg Franciaországon keresztül a Hyundai Nexoval, miközben számos politikai és a hidrogénipar kiemelkedő szereplőivel is találkozott.


Az idei év elején Piccard a Hyundai Ioniq után a vállalat új Kona Electric modelljére váltott. A nagy teljesítményű, kiváló kényelemmel és csúcstechnológiával rendelkező, tisztán elektromos kisterepjáró vonzó választást jelentett a svájci tudós számára, mivel a 64 kWh-s Kona Electric akár 484 kilométert is képes megtenni egyetlen feltöltéssel. Piccard most megkezdi a Hyundai-jal kötött páneurópai kapcsolatot, ami több lehetőséget nyit az együttműködésre és az öko-mobilitás előmozdítására.


„A Hyundai osztozik Bertrand Piccard jövőképében – a tiszta energiával és a hatékony rendszerekkel működő jövőről alkotott képben” - mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketing alelnöke. „Ennek szem előtt tartásával örömmel jelentjük be az együttműködésünk kibővítését és örömmel várjuk a jövőbeni közös projektekben való részvételét.”

Forrás: hyundai.news

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését