Már százmillióan látták a Hyundai hidrogén kampányfilmjét
A Hyundai Motor bejelentette, hogy a BTS együttessel forgatott Globális Hidrogénkampány és a Föld Napján bemutatott különleges kampányfilm nézettsége 27 nap alatt átlépte a százmilliós nézettséget.
A Hyundai Worldwide globális csatornán április 22-én bemutatott film a fenntarthatóság és a hidrogén fontosságára hívja fel a figyelmet azért, hogy megőrizhessük anyaföldünket a következő generációk számára. A filmben a BTS tagjai a hétköznapi élet azon értékeit hangsúlyozzák, amelyet a természet adott.
A film végén egy Hyundai Nexo is megjelenik, amely hidrogénnel üzemelő járműként semmilyen károsanyagot nem bocsát ki. Ezzel azt sugallja, hogy a Hyundai Motor a hidrogén megfelelő felhasználásával egy szebb jövőt jelenthet a társadalomnak. A Hyundai Worldwide YouTube csatornáján megjelent film rengeteg pozitív visszajelzést kapott, többek között 65 ezer kedveléssel és nagyjából 2 400 pozitív hozzászólással.
Az ok, amiért ez a különleges film ilyen rövid idő alatt ennyien nézték meg, hogy abban nemcsak a BTS vizuális szépsége, hanem a "gyönyörű anyatermészet értékes nyelvének" jelentése is őszintén elhangzott, amely a fiatalabb generációra is hatással volt. Az 1980 és 2000 között született milleniumi generáció fogyasztási döntéseinél figyelembe veszi annak környezeti befolyásait, így a hidrogén kampány körükben is népszerűvé válhatott.
„Folytatjuk a munkát a BTS együttessel azért, hogy bemutassuk azokat a különféle tevékenységeket, amelyek a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot előmozdítják” – mondta a Hyundai Motor képviselője. A vállalat egy már január óta dolgozik együtt a BTS együttessel, amelynek középpontjában a hidrogén tiszta energiaforrásként szolgálja a környezetbarát fenntarthatóságot.
Forrás: koreaittimes.com