Egymillió Tucsont adott el a Hyundai Amerikában


Miután a Hyundai éppen 20 éve bemutatta a Santa Fe hobbiterepjárót, az autógyártó 2004-ben Tucson néven egy kategóriával kisebb modellt is piacra dobott, amelyből azóta több mint egymillió példányt értékesítettek az Egyesült Államokban.  

A Hyundai páratlanul sikeres Tucson modelljének összesített értékesítési eredménye az Egyesült Államok piacán nemrégiben meghaladta az egymillió darabos mérföldkövet. A Tucson típusnév 2004-ben jelent meg az Egyesült Államok autópiacán, ahol az eredeti modell bevezetése után 2010-ben és 2016-ban két teljesen új modellgeneráció érkezett. A Hyundai erős crossover kínálatában a Tucson a legkeresettebb szabadidőautó modell, amelynek áprilisi eladási darabszáma a tavalyihoz képest még most is 7 százalékkal tudott emelkedni. 2020 áprilisában az összes eladott Hyundai modell több mint kétharmada hobbiterepjáró volt – ez a SUV paletta növekvő népszerűségét tükrözi az amerikai vásárlók körében.

A Tucson modell tizenhat éves története során mindvégig kiemelkedő minőséget, tartósságot és hatékonyságot képviselt, ám ezt a Hyundai ügyfelei tudják a legjobban. Éppen ezért a Hyundai most a SureCritic.com vásárlói véleményplatform segítségével összeszedte az ügyfelek szó szerinti bejegyzéseit az egyes Tucson-generációkról:


Tucson 1. generáció:
  • „Több mint 250 ezer mérföld (400 ekm) van már az autómban. A V6-os motor még mindig nagyon erős. Sok utat tettünk meg már a gyerekekkel, a hátsó ülés ledönthető, így sok hely van a nagyobb tárgyak szállításához is. A Hyundai autói nagyon megbízhatóak!”
  • „Az első 100 ezer mérföldes garancia bizonyítja, hogy ez a hobbiterepjáró túlmutat egy átlagos autón, mivel már 161 ezer mérföld van benne, de még mindig ugyanolyan, mint amikor gyártották. A technológia is dicséretet érdemel, nagyon szeretem a fűtött üléseket.”
  • „A 2005-ös Hyundai Tucson volt a legmegbízhatóbb autó, amit életemben eddig használtam. 14 éves, de még mindig erős és ritkán van probléma vele. Szeretem az autómat!! Hyundai lesz a következő autóm is! Talán egy másik Tucson.”


Tucson 2. generáció 
  • „Imádom. Ez az autó egy drágakő számomra. Körülbelül egy éve van meg, de nem volt még olyan problémám, amely egy 10 éves autó normál kopásán kívül előfordult volna. Határozottan mondhatom, vennék egy újat. A mérete a hétköznapi igényekhez tökéletes.”
  • „Most is pontosan ugyanannyira szeretem a Tucsonomat, mint amikor 10 évvel ezelőtt megvettem. Biztosan szeretném az újabb modellek biztonsági felszereléseit is, de nem cserélném le az én Tucsonomat azért, hogy vásároljak egy olyat! Soha nem untam meg az Aurora Blue fényezést.”
  • „Az autó jól kezelhető és remekül megy. Imádom a stílusát és mindent, ami az autóval kapcsolatos. Nagyon boldog vagyok, hogy megvettem ezt az autót, másoknak is ajánlom. Az autó annyira könnyen kezelhető és nagyszerű.”
  • „A valaha volt legjobb autóm. Szeretem a 2010-es Hyundai Tucsonomat. Épp most tettem bele a 100 ezredik mérföldet. Még mindig nagyon erős. Remélem, még hosszú ideig megtarthatom a Tucsonomat. De amikor eljön az ideje egy új autó vásárlásának, akkor az biztosan egy új Hyundai Tucson lesz.”


Tucson 3. generáció
  • „Szeretem a Tucsonomat. Ez az autó már az első naptól örömet okozott. Kisebb autót szerettem volna, ami városban is praktikus. Ez az autó tudja mindezt. Izgalmas, kényelmes és jó vezetni, jó a  teherbírása, miközben nem is olyan hatalmas. Könnyű vele parkolni. Le vagyok nyűgözve. Várom már a hamarosan megjelenő új 2021-es modellt.”
  • „Ez egy remek autó. Ez a harmadik Hyundai autóm, nagyon megbízhatónak találom a márkát, az első egy Elantra volt, amit alacsony futásteljesítménnyel vettem, a második pedig egy Santa Fe volt, szintén használtként kevés kilométerrel vettem, tehát elégedett vagyok a márkával, bárcsak kiteherautót is gyártanának.”
  • „Ez egy nagyon jó hobbiterepjáró. Szerettem a Tucsonomat. Amióta megvettem, soha nem volt vele problémám. Annak ellenére, hogy azt mondják, ez egy kis hobbiterepjáró, számomra tökéletes. Nagyon sok bókot kaptam a barátaimtól, akik ugyanúgy utaztak a kocsimmal, mint a családom, akik most azon gondolkodnak, hogy ugyanilyen autót vesznek, mint az enyém.”
Forrás: hyundainews.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei