A Hyundai TCR pilótáinak nem sikerült dobogóra állniuk a Hungaroringen

Nehéz hétvégén vannak túl a Hyundai Motorsport ügyfélcsapatai, akik a hétvégén a Hungaroringen mérküztek meg a 2020-as Túraautó-Világkupa negyedik fordulójában.  

Mivel az idei rövidített szezonban eddig csak a Nürburgringen volt vizes pálya – amit a Hyundai csapata tiltakozásul kihagyott – a négy Hyundai i30 N TCR mindegyike megküzdött a nedves mogyoródi versenypályán szokatlan új gumiabroncsokkal. Ennek ellenére a versenyzők a vasárnapi három verseny száraz aszfaltján ismét megmutatták lendületüket, ám a középmezőnyből indulás a végeredményeket is befolyásolta. 

Michelisz Norbi, a Hyundai hazai sztárja számára a második verseny hatodik (az utólagos büntetésekkel ötödik) helyezése jelentette a legjobb eredményt úgy, hogy a 15. helyről indult el. A BRC Hyundai N LUKOIL Squadra Corse pilótája a harmadik futamon elért 10. helyével újabb pontokat tudott szerezni. „Izgalmas csatáink voltak, ahol nyomást tudtam gyakorolni az elöl haladó autókra, de ez többnyire csak a rossz kvalifikáció miatti mentésre volt elég,” – magyarázta Norbi. „Örülök a pontoknak, de természetesen még többet szeretnénk."

Csapattársa, Gabriele Tarquini hasonló eredményt ért el a 3. futamon, ahol a hetedik helyig jutott előre. Az olasz veterán pilótának egy ütközés miatt ki kellett állnia az első versenyen, míg egy másik ütközés miatt jóval hátrébb került a második futamon. „Ha a mezőny közepén rajtolsz el, nem tudod kikerülni az ütközéseket” – mondta Tarquini. „Elégedett voltam az autó teljesítményével és beállításaival. Az autó fantasztikus volt. Szárazon a Hyundai i30 N TCR nagyon jó lendülettel versenyzett, amivel sikerült néhány helyet javítanom.”  

A BRC Hyundai N Liqui Moly Racing Team pilótája, Luca Engstler volt a legjobb helyezést elérő WTCR újonc az 1. futamon, amelyen a nyolcadik helyet szerezte meg. A német pilótát ezután a 2. futam első körében kiütötték, ami a verseny végét jelentő károkat okozott. Szerelői fáradhatatlanul dolgoztak az autó lábra állításán azért, hogy Luca a 3. versenyen is elindulhasson. „Vegyes érzelmekkel távozom Magyarországról" – magyarázta Engstler. „Nagyon elégedett voltam az első futammal, az autó nagyon jól feküdt és a Hyundai i30 N TCR-ek között én voltam a leggyorsabb. Nagy köszönetet kell mondanom a csapatnak, elképesztő volt, amivel képesek voltak elérni, hogy a 3 futamon is rajthoz tudtam állni. ” 

Nico Gruber, aki Nicky Catsburg-öt helyettesítette ezen a versenyen, kiszámítható teljesítményt nyújtott a WTCR debütálásával. „Szeretnék köszönetet mondani a Hyundai Motorsportnak és az Engstler Motorsportnak ezért a lehetőségért és azért, hogy ilyen remek autót adtak nekem" – mondta az osztrák pilóta. „A 2. versenyen sokkal jobban éreztem magam az autóban és pontokat is tudtam szerezni."

Forrás: motorsport.hyundai.com

Dönci Hyundai-KIA Blogja a Facebookon és az Instagramon! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Beszélgetnél a Hyundairól vagy tanácsra lenne szükséged? Gyere és csatlakozz Te is a Dönci Hyundai Univerzumához! Itt biztosan megtalálod a választ! Katt ide!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését