A Hyundai bemutatta a 2012-es Super Bowl filmjeit


A Hyundai mindig nagy figyelemmel készül az amerikai foci döntőjére, a Super Bowl-ra, ahol idén 5 reklámfilmet fognak sugározni a döntő szüneteiben, melyek az új modellekre, köztük különösen a Veloster Turbo-ra koncentrálnak.

A Hyundai nem hozta nyilvánosságra, mennyit fizetett a reklámspotokért, ám átlagosan egy 30 másodperces film 3,5 millió dollárt ér. A Hyundai filmek egyik legszembetűnőbb komponense az amerikai ikonok adaptálása – a július 4-i katonai felvonulástól egészen az akcióhős Rocky-ig.

A Hyundai Super Bowl reklámok mind igen ötletesek, különösen a Hyundai alkalmazottak által előadott „Gonna Fly Now” dal a Rocky filmből, illetve a fiatalember, aki újraéleszti főnökét a Genesis Coupe R-Spec volánjánál.


A „Nyerő kör” klipben a hazafias himnuszt adaptálták a 2012-es Év Autójának megválasztott Elantra dicsőítéséhez.


A „Gyorsabban Hat” című klipben pedig a 2012-es Genesis R-Spec célba veszi a Porsche Panamera Turbo S-t.


A 30 másodperces „Cheetah” klipben a 2012-es Hyundai Veloster Turbo egy gepárddal küzd meg, melynek eredményeként a vadállat inkább az idomárjára támad.


Az „All for one” című, egy perces klipben feltűnnek az alabamai gyár dolgozói is és előadásukban hangzik fel a Rocky jól ismert győzedelmi dala.


Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését