A Hyundai bemutatta a 2012-es Super Bowl filmjeit
A Hyundai mindig nagy figyelemmel készül az amerikai foci döntőjére, a Super Bowl-ra, ahol idén 5 reklámfilmet fognak sugározni a döntő szüneteiben, melyek az új modellekre, köztük különösen a Veloster Turbo-ra koncentrálnak.
A Hyundai nem hozta nyilvánosságra, mennyit fizetett a reklámspotokért, ám átlagosan egy 30 másodperces film 3,5 millió dollárt ér. A Hyundai filmek egyik legszembetűnőbb komponense az amerikai ikonok adaptálása – a július 4-i katonai felvonulástól egészen az akcióhős Rocky-ig.
A Hyundai Super Bowl reklámok mind igen ötletesek, különösen a Hyundai alkalmazottak által előadott „Gonna Fly Now” dal a Rocky filmből, illetve a fiatalember, aki újraéleszti főnökét a Genesis Coupe R-Spec volánjánál.
A „Nyerő kör” klipben a hazafias himnuszt adaptálták a 2012-es Év Autójának megválasztott Elantra dicsőítéséhez.
A „Gyorsabban Hat” című klipben pedig a 2012-es Genesis R-Spec célba veszi a Porsche Panamera Turbo S-t.
A 30 másodperces „Cheetah” klipben a 2012-es Hyundai Veloster Turbo egy gepárddal küzd meg, melynek eredményeként a vadállat inkább az idomárjára támad.
Az „All for one” című, egy perces klipben feltűnnek az alabamai gyár dolgozói is és előadásukban hangzik fel a Rocky jól ismert győzedelmi dala.
Forrás: insideline.com