Újabb álcázott és álcázatlan fotón az új i20


A Hyundai 2008. végén mutatta be a világnak a Getz modellt leváltó új modelljét, amelynek neve illeszkedik az elsősorban Európának szánt „i” modellsorozatba. Ennek lassan 4 éve, így éppen itt az ideje a frissítésnek, hiszen az eltelt időben a konkurencia típusai is megújultak.

Több európai és indiai honlapon (ezen keresztül ebben a blogban is) feltűntek már kémfotók a felfrissített i20-ról, amely továbbra is 3 és 5 ajtós változatban lesz elérhető. Ezek alapján nyilvánvaló, hogy a mérnökök elsősorban a könnyebben módosítható elemekhez nyúltak, így a változások elsősorban a típus elejét, illetve hátulját érinthetik, mely elemek módosításával a Hyundai új „arcát” kaphatja meg az i20.


Kisebb változások lesznek ugyan a belső térben is, ám ezek inkább amolyan kozmetikai kezelésnek tekinthetőek. Így új kárpitok, új rajzolatú műszerek, kapcsolók megjelenése várható elsősorban.


A legújabb kémfotók egyikét egy álca nélküli autóról készítették, amelyet egészen közelről fotóztak, így csupán az első oldalelemeket láthatjuk. Annyi azonban ebből a nézetből is megállapítható, hogy az autó eleje mindenképpen előnyére változik majd a átformált, hátranyúló fényszóróknak köszönhetően. Ezzel a modell igen hasonlatossá válik a nemrég bemutatott i40, illetve új i30 modellekhez.

Az alvolante.it olasz lap szerint az új i20 Európában várhatóan már a márciusi Genfi Autószalonon bemutatkozhat, a kereskedőkhöz pedig még a tavasz folyamán megérkeznek az első autók. A magazin szerint a modell motorpalettája sem marad érintetlen: elképzelhető, hogy a kisautó alapmotorja a konszern 1 literes, 69 lóerős háromhengerese lesz, míg az eddigi 1,2 literes alapmotor teljesítményét 85 lóerőre emelik (akárcsak a KIA Rioban). Emellett az 1,4 literes, 100 lóerős motort is választhatják majd a leendő i20 ügyfelek.
Dízelfronton az 1,4 literes CRDi motorok maradnak a lap szerint, a jelenlegi 75, illetve 90 lóerős teljesítménnyel. Ezek mellett a nyugati piacokon továbbra is elérhető lesz a modell az 1,6 literes, 115 lóerős CRDi egységgel is. Ez utóbbit Magyarországon annak magas ára miatt eddig sem forgalmazták.

Forrás: auto.blog.rs

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését