Újabb ix45 kémfotók - álcázatlanul is!
Pontosan 11 évvel azután, hogy a világ a 2001-es New York-i Autószalonon megismerte a márka első igazi hobbiterepjáróját, a Hyundai készen áll arra, hogy idén a Santa Fe immár harmadik generációját mutassa be a közönségnek ugyanott, New Yorkban.
A jelenlegi második generációs modellt kétféle benzines, egy 2,4 literes 174 lóerős, illetve egy 3,5 literes, V6-os, 276 lóerős benzines erőforrással árusítják, míg Európában és Dél-Koreában „R” sorozatú CRDi motorral is felszerelik, melynek teljesítménye 197 lóerő.
Az új modellbe várhatóan bekerül az új 2 literes, turbófeltöltős T-GDi motor, melynek teljesítménye 274 lóerejével csupán 2 lóerővel marad el a korábbi V6-osétól. A benzines motor mellett a nemrég bemutatott, Euro 6 normát is könnyedén teljesítő „R” sorozatú CRDi erőforrással is készül majd a modell, mely 150 lóerős teljesítmény leadására képes.
Időközben több internetes oldalon megjelentek az első fotók, melyeken az új modell álcázatlanul látható. Az autó első részéről készült kép alapján jól megfigyelhető, ahogyan a Hyundai folyékony szobrászatának dizájnelemei megjelennek az új ix45 frontkiképzésén. A hexagonális forma egy elegánsan krómozott, három osztású hűtőnyílást fog körbe, míg a fényszórók enyhén hátrahúzottak, miközben a ködlámpák körül az i30-hoz hasonlóan LED nappali fény világíthat.
Az igen mozgalmas frontrészhez képest a hátsó kialakítás már-már egyszerűnek is nevezhető. A márkaidentitás mindazonáltal a hátsó résznél is tetten érhető, hiszen a hátsó lámpa hosszan előrenyúlik az oldallemezben. Egyéb formai különlegességtől mentes a hátsó rész, talán a ledekkel felszerelt lámpa formáját lehet egyedül érdekesnek nevezni.
Időközben több internetes oldalon megjelentek az első fotók, melyeken az új modell álcázatlanul látható. Az autó első részéről készült kép alapján jól megfigyelhető, ahogyan a Hyundai folyékony szobrászatának dizájnelemei megjelennek az új ix45 frontkiképzésén. A hexagonális forma egy elegánsan krómozott, három osztású hűtőnyílást fog körbe, míg a fényszórók enyhén hátrahúzottak, miközben a ködlámpák körül az i30-hoz hasonlóan LED nappali fény világíthat.
Az igen mozgalmas frontrészhez képest a hátsó kialakítás már-már egyszerűnek is nevezhető. A márkaidentitás mindazonáltal a hátsó résznél is tetten érhető, hiszen a hátsó lámpa hosszan előrenyúlik az oldallemezben. Egyéb formai különlegességtől mentes a hátsó rész, talán a ledekkel felszerelt lámpa formáját lehet egyedül érdekesnek nevezni.
Forrás: thekoreancarblog.com, hyundai-blog.com