Interaktív verseny a Times Square-en
A Hyundai Motor Company egy interaktív versenyjátékra invitálta az érdeklődőket az elmúlt év végén „HYUNDAI VERSENY” néven, melynek helyszíne a híres new-york-i Times Square Hyundai táblája volt.
A látogatók egy kiváló minőségű versenyjátékban vehettek részt egy Veloster volánja mögött, melynek színhelye a hatalmas kivetítő volt és valódi versenyzési élményt nyújtott.
A HYUNDAI VERSENY”-t okostelefonokon keresztül lehetett vezérelni, így a kormányzás a telefon elfordításával vált lehetségessé. A játékhoz szükséges alkalmazást a telefonokon keresztül le lehetett tölteni. Ezek után a Hyundai ingyenes wifi hálózatához csatlakozva tudták a játékosok a saját járművűket a hatalmas kivetítőn keresztül irányítani csakúgy, mintha a telefonon játszanák a játékot. Ha befejezték a versenyt, a játékosok pontszáma, valamint helyezése a kivetítőn jelent meg.
A hatalmas sikerrel megrendezett „HYUNDAI VERSENY” mellett a jövőben a márka további innovatív interaktív megoldásokkal jelentkezik a Times Square Hyundai táblájánál.
A HYUNDAI VERSENY egyike annak a stratégiának, mely bemutatja a Hyundai márka új irányvonalát.
„Új gondolkodás, új lehetőségek” – a szlogen tavaly a Detroit-i Autókiállításon mutatkozott be, mely szerint az ügyfeleknek elvárásokon felüli élményt innovatív megoldásokon keresztül nyújtja a márka.
A vadonatúj Veloster modell, mely tavaly jelent meg a kínálatban, szintén ezen filozófia szerint készült. Az innovatív 2+1 ajtós megoldással a hagyományos modellek funkcionalitását ötvözi a sportkocsik élményével. A Veloster versenyjáték az első olyan minőségi grafikai megoldás a Times Square-en, mely valódi vezetési élményt nyújt.
„A Times Square-en megrendezett videójáték kreatív megoldásainak köszönhetően nyilvánvalóan felkelti a figyelmet a vásárlókban. Ám a Hyundai ezen akciója az elkötelezettség új dimenzióját nyithatja meg.” – mondta Steve Shannon, a Hyundai Motor America marketingrészlegének elnök-helyettese. „A játék a Hyundai-jal történő interaktív kommunikációra invitálja a világ egyik legnagyobb kereskedelmi és turisztikai helyszínén nézelődőket. Ez egy remek példa az innovatív marketingünkre.”
A Hyundai 2009. novembere óta van jelen hirdetéseivel a Times Square-en. A Times Square-en naponta 1,5 millió ember fordul meg és szemléli meg a világ egyik ikonikus helyén vibráló fényreklámokat.
Forrás: carfanaticsforum.com