Interaktív verseny a Times Square-en


A Hyundai Motor Company egy interaktív versenyjátékra invitálta az érdeklődőket az elmúlt év végén „HYUNDAI VERSENY” néven, melynek helyszíne a híres new-york-i Times Square Hyundai táblája volt. 

A látogatók egy kiváló minőségű versenyjátékban vehettek részt egy Veloster volánja mögött, melynek színhelye a hatalmas kivetítő volt és valódi versenyzési élményt nyújtott. 

A HYUNDAI VERSENY”-t okostelefonokon keresztül lehetett vezérelni, így a kormányzás a telefon elfordításával vált lehetségessé. A játékhoz szükséges alkalmazást a telefonokon keresztül le lehetett tölteni. Ezek után a Hyundai ingyenes wifi hálózatához csatlakozva tudták a játékosok a saját járművűket a hatalmas kivetítőn keresztül irányítani csakúgy, mintha a telefonon játszanák a játékot. Ha befejezték a versenyt, a játékosok pontszáma, valamint helyezése a kivetítőn jelent meg. 


A hatalmas sikerrel megrendezett „HYUNDAI VERSENY” mellett a jövőben a márka további innovatív interaktív megoldásokkal jelentkezik a Times Square Hyundai táblájánál. 

A HYUNDAI VERSENY egyike annak a stratégiának, mely bemutatja a Hyundai márka új irányvonalát. 

„Új gondolkodás, új lehetőségek” – a szlogen tavaly a Detroit-i Autókiállításon mutatkozott be, mely szerint az ügyfeleknek elvárásokon felüli élményt innovatív megoldásokon keresztül nyújtja a márka. 

A vadonatúj Veloster modell, mely tavaly jelent meg a kínálatban, szintén ezen filozófia szerint készült. Az innovatív 2+1 ajtós megoldással a hagyományos modellek funkcionalitását ötvözi a sportkocsik élményével. A Veloster versenyjáték az első olyan minőségi grafikai megoldás a Times Square-en, mely valódi vezetési élményt nyújt. 

„A Times Square-en megrendezett videójáték kreatív megoldásainak köszönhetően nyilvánvalóan felkelti a figyelmet a vásárlókban. Ám a Hyundai ezen akciója az elkötelezettség új dimenzióját nyithatja meg.” – mondta Steve Shannon, a Hyundai Motor America marketingrészlegének elnök-helyettese. „A játék a Hyundai-jal történő interaktív kommunikációra invitálja a világ egyik legnagyobb kereskedelmi és turisztikai helyszínén nézelődőket. Ez egy remek példa az innovatív marketingünkre.” 

A Hyundai 2009. novembere óta van jelen hirdetéseivel a Times Square-en. A Times Square-en naponta 1,5 millió ember fordul meg és szemléli meg a világ egyik ikonikus helyén vibráló fényreklámokat. 

Forrás:  carfanaticsforum.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését