39 hónapja nőnek az eladások Kanadában


A Hyundai Auto Canada bejelentette, hogy a márciusi eladási darabszám 12605, mely 8 százalékos növekedés a tavalyi évhez viszonyítva. Ezzel az eredménnyel a vállalat 39 hónapja folyamatosan emelkedő értékesítést regisztrálhatott. 

Az év első negyedévében elért 29331 eladott autóval a Hyundai értékesítési eredménye 8,4 százalékkal múlja felül a tavalyi eredményt.

"A tavalyi remek év után az idei első negyedéves teljesítményünk még inkább figyelemre méltó." - mondta Steve Kelleher, a Hyundai Auto Canada elnöke. "Ahogy haladunk az értékesítésben mindig kiváló tavasz felé, a Hyundai továbbra is a kanadai autókereskedelem stabil szereplője kíván lenni."

A Hyundai azt is bejelentette, hogy 4102 darabos Elantra értékesítéssel, a március a típus legsikeresebb hónapja volt. Ez két hónappal azutén következett be, hogy a modellt választották Kanadában Év Autójának.


Kelleher hozzátette, hogy már a piaci bevezetését megelőzően biztosak voltak benne, hogy az Elantra piacvezető lehet. "Az egyre növekvő értékesítés megmutatta számunkra, hogy az Elantra mennyire kiváló autó, így a díjak és elismerések közvetlenül az eladási darabszámokban csapódtak le. Ha a négyajtós mellett bevezetjük az ötajtós GT-t és a kétajtós Coupe modellt, a Hyundai kínálja majd a legattraktívabb kompakt modelleket Kanadában.  

Márciusban a Hyundai gazdaságos modelljei (5 liter/100 km) 52 százalékot tettek ki az eladásokban. A Sonata Hybrid 4,6 l/100 km, az Elantra 4,9 liter/100 km, az Accent 4,8 liter/100 km és a Veloster 4,9 liter/100 km fogyasztási paraméterekkkel rendelkezik az ottani előírások szerint elvégzett vizsgálatok során.   

Forrás: newswire.ca

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei