Már 3,4 százalék a Hyundai németországi piaci részesedése


A Hyundai a korábbi évek sikereit folytatva 2012. első negyedévében már 3,4 százalékos piaci részesedést mondhat magáénak a világ egyik legigényesebb piacának számító Németországban.

Csak március hónapban 11128 darab autót helyeztek forgalomba a koreai márka kereskedői, mely alapján a piac 3,3 százalékát birtokolják. (2011: 2,8 %) Az elmúlt negyedévben összességében 26137 vásárló döntött a Hyundai mellett, mely 20,8 százalékkal haladja meg a tavalyi időszak eredményét. Összehasonlításképpen az egész német piac csupán 1,3 százalékkal bővült idén. 

A modellváltás ellenére az elmúlt negyedév sikermodellje az i30 volt 8991 darabos értékesítésével. Ezt követi az ix35 4421 eladott autóval, míg harmadik helyen az i20 áll 3948 autóval. A negyedik helyre szorult az i10, melyből március végéig 3619 autót adtak el.

Világviszonylatban is hasonló a tendencia: Márciusban 17,9 százalékkal több, összesen 382659 autót adtak el, így az első negyedév végéig 1066660 Hyundai talált gazdára világszerte, mely alapján a bővülés mértéke 16,4 százalékos.

Forrás: motor-traffic.de

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei