A Hyundai Motor új reklámkampánya
A Hyundai Motor Company egy vadonatúj, globális reklámkampányt indított „Live Brilliant” (Élj Ragyogón) címmel annak érdekében, hogy a vásárlók a márkával szoros kapcsolatot építsenek ki.
Az előre kidolgozott program tévéreklámokból és nyomtatott sajtóreklámokból tevődik össze, melyeket áprilistól Észak-Amerikában, Európában, Afrikában, illetve Ázsiában is bevetnek. A marketing üzenete a Hyundai márkát úgy ábrázolni, mint a családi élet közös modern márkája.
„A Hyundainál az a célunk, hogy a vásárlóink felismerjék, hogy a márkánk új értéket teremt számukra.” – szerepel a Hyundai közleményében. „Itt az ideje, hogy a Hyundai kreatív és előremutató ötletekkel elérje célját.”
Összesen négy darab 30, illetve 60 másodperces tévéreklám készült el, melyek a Hyundai első globális kampányának részei lesznek. Az autógyártó tavaly év elején váltotta le régebbi szlogenjét a mostani „Új Gondolkodás, Új lehetőségek” jelszóra, melynek célja a márka elismertségének növelése. Az Interbrand márka tanácsadó iroda 2011-es felmérése szerint jelenleg a Hyundai a 61. legnépszerűbb márka, melynek becsült értéke 6 milliárd dollár.
Forrás: koreaherald.com