A Hyundai prémium márkává kíván fejlődni
A Hyundai Motor a korábbi piacszerzési törekvések helyett egyre inkább a márkakép növelése irányába mozdul el a világ autóiparában.
A világ ötödik legnagyobb autógyártója nemrég bejelentette, hogy hosszú távú célja a márkát a BMW és a Mercedes-Benz szintjére felemelni. „A Hyundai Motor sikeresen értékesített rengeteg gépkocsit. Ám a márkakép még mindig kihívásokkal küzd, főleg a külföldi piacokon.” – mondja Won-hong Cho, a márka ügyvezetője. „Így úgy döntöttünk, többet fektetünk a márkaképünk javításába.” Érvei között szerepelt, hogy a prémium imázsát nem lehet megtalálni egy General Motors, vagy Ford szalonban.
Habár a Hyundai az átlagos vásárlók igényeit kielégítő tömeggyártó marad, mégis szüksége van a márkának a prémium márkaképre. Azt is megerősítette, hogy a Hyundai nem kíván különálló prémiummárkát alapítani, ahogyan azt a Toyota tette a Lexus-szal, vagy a Nissan az Infiniti márkákkal korábban tette. „Mivel a Genesis és az Equus limuzinok eladásai így is emelkednek, nincs szükség egy prémium márkára.” – mondta a Hyundai képviseletében Dong-joo Lee, ügyvezető.
Ehelyett a Hyundai Motor óriási összegeket költ a jövőben globális reklámkampányokra, melyek célja, hogy a fogyasztók felismerjék a termékekben a minőséget.
Az új „Live Brilliant” kampány célja, hogy szoros kapcsolatot alakítsanak ki a márkát választó külföldi vásárlókkal. Az összehangolt TV és újsághirdetések a világ minden pontján láthatóak lesznek, melyek a modern családok részeként mutatják be a Hyundai márkát.
Forrás: koreaherald.com