Enyhén nőttek a Hyundai indiai eladásai


India második legnagyobb autógyártója, a Hyundai Motor India 59229 darab új autót értékesített márciusban, mely 6,62 százalékkal múlta felül a tavalyi adatokat.

A vállalat a helyi piacon 23 százalékkal több, összesen 39122 autót értékesített a tavaly márciusi 31822 autóval szemben. Az exportra termelt autók száma azonban továbbra is csökkenő tendenciát mutat, hiszen a tavalyi 23730 darabbal szemben idén ennél 15,27 százalékkal kevesebb, 20107 autó fogyott külföldön.

„A várakozásainknak megfelelően alakult a márciusunk, mivel szerencsére el tudtuk kerülni a nagyobb áremelést. A piac továbbra is jelentős kihívásokkal küzd, ám amennyiben a kamatlábak csökkenni kezdenek, tovább tudnánk fejlődni.” – mondta Arvind Saxena, a HMIL marketing és értékesítési vezetője. „Az exportpiacok is szépen teljesítenek, ám mivel a hazai piac ellátása az elsődleges, így a termelésünket elsősorban itthon tartottuk.” – tette hozzá.

Az A2-es szegmensben 51336 darab Eon, Santro, i10 és i20 fogyott, míg az A3 szegmensben 7679 Accent és Verna modellt értékesített a cég. Az A5 kategóriában 92 Sonata és 122 Santa Fe talált gazdára márciusban.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei