A Hyundai márkahűsége listavezető a lízingnek köszönhetően


Az Egyesült Államokban a Hyundai által kínált pénzügyi megoldások közül a lízing segíti igazán a Hyundai márkahűségének kialakulását, mely a legjobb ma az iparágban.

„A márkahűségünk 55 és 60 százalék közötti” – mondta John Krafcik, a Hyundai Motor America elnöke.  A Hyundai a J. D. Power 2012-es Ügyfélmegtartási rangsorában 64 százalékkal végzett az első helyen, mellyel 4 százalékot javított a 2010-es adathoz viszonyítva. A mostani felmérés azokat a vásárlókat célozta, akik 2011. során új gépkocsit vásároltak a régi helyett.

„A lízing egyértelműen a Hyundai családban tartja a vásárlókat.” – mondta Krafcik. „Az autóink maradványértéke igen magasra szökött az újabb modelljeink bevezetésével.” – tette hozzá.

Az ALG Inc. Március-áprilisi iparági jelentése szerint: „A Hyundai márka 2012-es átlagos maradványértéke 36 hónap után a listaár 49,4 százalékát teszi ki. Ez az iparágban az ötödik a Mini, a Subaru, a Honda és a Scion mögött.  

A magasabb számított maradványérték miatt a havi lízingdíjak kisebbek lehetnek, mivel a vásárlók gyakorlatilag az új autó ára és a várható maradványérték különbözetét kölcsönzik.  

A Hyundai Motor Finance pénzügyi szolgáltatásai közül 2011 negyedik negyedévében 53 százalék volt a lízinget választók aránya, igaz, ebben a KIA márka finanszírozási konstrukciói is megtalálhatóak. Az amerikai iparági átlag ehhez képest 23 százalék.

Krafcik szerint a saját finanszírozó cégük a megküldött csekkekkel minden hónapban emlékeztetik arra a vásárlókat, hogy „ápoljuk a kapcsolatot a vásárlóinkkal minden hónapban.”

Forrás: autonews.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai i30 megkapta második ráncfelvarrását

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését

2024 új Hyundai és Kia modelljei