A Hyundai új raliautója csak később mutatja meg tudását


Michel Nandan, a Hyundai Motorsport csapatfőnöke szerint az új i20 WRC közelebb került a Volkswagenekhez, de túl korai még ebből messzemenő következtetéseket levonni.

A Hyundai Motorsport elégedett lehet azzal az teljesítménnyel, ahogyan a 2016-os Rali-világbajnokság első futamát teljesítette. Thierry Neuville Monte-Carlóban a Volkswagen pilóták mögött a harmadik helyen végzett, ami meggyőzte Nandant arról, hogy a koreai versenyistállónak sikerült szűkítenie a Hyundai és a Volkswagenek közötti távolságon.   


„Természetesen az új autó sokkal jobb, mint a régi, erről nincs kétségünk” – magyarázza Nandan. „A körülmények miatt azonban nehéz megmondani, mennyivel jutottunk közelebb. Más típusú gumikkal versenyeztünk és a végén Sebastien Ogier lelassult. A Svéd-ralin sokkal többet tudhatunk meg az új autó sebességéről. A gumik egyformák lesznek, így ez egy olyan verseny lesz, ahol megnézhetjük, milyen közel kerültünk az élbolyhoz. Ennek ellenére még itt is korai volna következtetéseket levonni az új i20 erősségével kapcsolatban.”


Ugyanez igaz a mexikói futamra is, ahol a körülmények az extrém magasság miatt szintén nem ideálisak és nem hasonlíthatóak a szezon többi futamához sem. Emiatt Nandan úgy véli, az áprilisi Argentin-rali lehet „az első reprezentatív rali” az idényben.  „Onnantól kezdve már tudhatjuk mennyit tudtunk javítani a teljesítményünkön” – mondta a csapatfőnök.  

Forrás: motorsport-total.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését