Taroltak a Hyundai reklámok a Szuperkupán


Az NFL hivatalos szponzoraként a Hyundai nagyot alkotott az idei Szuperkupán, amelynek során az USA Today felmérésében az első helyet szerezte meg.

 A Hyundai mindent előre megtervezett annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb hatást váltsa ki a világ legnézettebb sporteseményén, amelynek köszönhetően az autógyártók között elsőként a koreai gyártó Kevin Hart komikus főszereplésével készült „Első randi” című hirdetése megnyerte az USA Today hirdetési rangsorát. A Hyundai Ryan Reynolds színésszel forgatott „Ryanfalva” reklámja az ötödik, míg a „Hajsza” című reklámban beszélő medvék üldözik a főszereplőket.


Dean Evans, a Hyundai Motor America marketingvezetője szerint a két Hyundai reklám nemcsak híres főszereplőiken is túlmutat. A két sztár életét és munkásságát egyre növekvő rajongótábor követi a közösségi oldalakon. „A tehetségeknek nemcsak a filmvásznon kell jól teljesíteniük, de hatással kell lenniük a társadalomra is” – mondja Evans.


Hart és Reynolds egyéni megjelenéssel rendelkeznek, ám szerepük szerint teljesen eltérő célcsoportokhoz szólnak. Evans szerint Hart, aki túl óvatos apukaként a Hyundai Blue Link Car Finder szolgáltatását kihasználva kémkedik lánya első randiján, elsősorban a férfiakhoz, azon belül is inkább az apukákhoz szólt. Reynolds ezzel szemben a hölgyek figyelmét hívta fel azzal, hogy minden szerepben feltűnve az új Elantrában ülő hölgyek figyelmét elvonja a vezetésről.


A Hyundai egyszerű receptje humoros formában bemutatni az Elantra és a Genesis különböző technológiai felszereltségeit. Ez szándékos volt, hiszen Evans szerint manapság az ilyen technológiai vívmányok adják el az autókat és olyan alapkövet jelentenek, amelyben a Hyundai erős. A Hyundai okosóra alkalmazás egy ilyen eszköz, amelyet mindenképpen be kívántak mutatni a közönségnek.


Amellett, hogy nevetésre készteti a közönséget, a Hyundai nem eszetlen bohóckodást mutatott be. Hart reklámjában például az autógyártó az apai szeretetet közvetíti a nézők felé. „Megnevettethetjük az embereket egy majommal is, de az egyetemes igazságokon mégis érettebben tudunk mosolyogni. Azt hiszem, ez mélyebbre jut el és ez jobban tükrözi a márkánk hosszú távú céljait is.”


Az USA Today magazin immár 28 éve méri Amerika legnézettebb Szuperkupa sporteseményén a reklámok sikerességét. A mostani felmérésben közel 20 ezer néző véleménye alapján készítették el a reklámok rangsorát.

Forrás: autonews.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését