Taroltak a Hyundai reklámok a Szuperkupán
Az NFL hivatalos szponzoraként a Hyundai nagyot alkotott az idei Szuperkupán, amelynek során az USA Today felmérésében az első helyet szerezte meg.
A Hyundai mindent
előre megtervezett annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb hatást váltsa ki a
világ legnézettebb sporteseményén, amelynek köszönhetően az autógyártók között
elsőként a koreai gyártó Kevin Hart komikus főszereplésével készült „Első
randi” című hirdetése megnyerte az USA Today hirdetési rangsorát. A Hyundai
Ryan Reynolds színésszel forgatott „Ryanfalva” reklámja az ötödik, míg a
„Hajsza” című reklámban beszélő medvék üldözik a főszereplőket.
Dean Evans, a Hyundai Motor America marketingvezetője
szerint a két Hyundai reklám nemcsak híres főszereplőiken is túlmutat. A két
sztár életét és munkásságát egyre növekvő rajongótábor követi a közösségi
oldalakon. „A tehetségeknek nemcsak a filmvásznon kell jól teljesíteniük, de
hatással kell lenniük a társadalomra is” – mondja Evans.
Hart és Reynolds egyéni megjelenéssel rendelkeznek, ám
szerepük szerint teljesen eltérő célcsoportokhoz szólnak. Evans szerint Hart,
aki túl óvatos apukaként a Hyundai Blue Link Car Finder szolgáltatását
kihasználva kémkedik lánya első randiján, elsősorban a férfiakhoz, azon belül
is inkább az apukákhoz szólt. Reynolds ezzel szemben a hölgyek figyelmét hívta
fel azzal, hogy minden szerepben feltűnve az új Elantrában ülő hölgyek
figyelmét elvonja a vezetésről.
A Hyundai egyszerű receptje humoros formában bemutatni az
Elantra és a Genesis különböző technológiai felszereltségeit. Ez szándékos
volt, hiszen Evans szerint manapság az ilyen technológiai vívmányok adják el az
autókat és olyan alapkövet jelentenek, amelyben a Hyundai erős. A Hyundai
okosóra alkalmazás egy ilyen eszköz, amelyet mindenképpen be kívántak mutatni a
közönségnek.
Amellett, hogy nevetésre készteti a közönséget, a Hyundai
nem eszetlen bohóckodást mutatott be. Hart reklámjában például az autógyártó az
apai szeretetet közvetíti a nézők felé. „Megnevettethetjük az embereket egy
majommal is, de az egyetemes igazságokon mégis érettebben tudunk mosolyogni.
Azt hiszem, ez mélyebbre jut el és ez jobban tükrözi a márkánk hosszú távú
céljait is.”
Az USA Today magazin immár 28 éve méri Amerika legnézettebb Szuperkupa
sporteseményén a reklámok sikerességét. A mostani felmérésben közel 20 ezer néző
véleménye alapján készítették el a reklámok rangsorát.
Forrás: autonews.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!