Csökkent a Hyundai globális piaci részesedése


A Hyundai csoport növekvő eladásai ellenére piaci részesedése világviszonylatban enyhén visszaesett az elmúlt évben.

A csoport 2015-ben összesen 7,76 millió új autót adott el a világon, ami 46 ezer darabbal haladja meg a 2014-es eredményüket. Ez a mennyiség a világon tavaly eladott 89,1 millió új autó 8,7 százalékát teszi ki, ami azonban kicsivel kevesebb, mint a 2014-ben elért 8,8 százalék.  


A Hyundai csoport piaci részesedése az áraikkal versenyképesebb helyi gyártókkal (főleg Kínában) folytatódó élesedő verseny hatására a tavalyi év első felében 8,5 százalékra esett vissza. a globális piacokon bevezetett új modellek, köztük az Avante és a Tucson segítségével sikerült az év második felében visszafordítani a folyamatokat, így a második félévben már 8,9 százalékra ugrott a vállalat piaci részaránya.  


A mostani esés évek óta az első alkalom volt a Hyundai csoport számára. A piaci részesedés az elmúlt három év során mindig 8,8 százalék volt, előtte pedig 2011-ben emelkedett 0,6 százalékot.

Forrás: koreaherald.com

Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Hyundai is bevezetheti autóiban a fizetős funkciókat

Alapvető értékek - Hyundai i30 1.4 MPi Life teszt

A Hyundai leállítja két dízelmotorjának és motoralkatrész-gyárainak termelését