Csökkent a Hyundai globális piaci részesedése
A Hyundai csoport növekvő eladásai ellenére piaci részesedése világviszonylatban enyhén visszaesett az elmúlt évben.
A csoport 2015-ben összesen 7,76 millió új autót adott el a
világon, ami 46 ezer darabbal haladja meg a 2014-es eredményüket. Ez a
mennyiség a világon tavaly eladott 89,1 millió új autó 8,7 százalékát teszi ki,
ami azonban kicsivel kevesebb, mint a 2014-ben elért 8,8 százalék.
A Hyundai csoport piaci részesedése az áraikkal
versenyképesebb helyi gyártókkal (főleg Kínában) folytatódó élesedő verseny hatására
a tavalyi év első felében 8,5 százalékra esett vissza. a globális piacokon
bevezetett új modellek, köztük az Avante és a Tucson segítségével sikerült az
év második felében visszafordítani a folyamatokat, így a második félévben már
8,9 százalékra ugrott a vállalat piaci részaránya.
A mostani esés évek óta az első alkalom volt a Hyundai
csoport számára. A piaci részesedés az elmúlt három év során mindig 8,8
százalék volt, előtte pedig 2011-ben emelkedett 0,6 százalékot.
Forrás: koreaherald.com
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!
Dönci Hyundai Blogja már a Facebookon is! Hírek, fotók, videók és még több Hyundai! Csatlakozz Te is! Katt!